• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره کل کارپردازی

  • کد خبر : 143792
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره کل کارپردازی
جلسه تودیع معارفه علیرضا شریفی سرپرست اداره کل کارپردازی و غلامرضا عباسی رئیس سابق این اداره کل با حضور جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی و محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جواد بخشی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات غلامرضا عباسی رئیس پیشین اداره کل کارپردازی بر توانمندی های علیرضا شریفی سرپرست جدید این اداره کل تاکید کرد و گفت: یکی از مزایای بانک ملی ایران برخورداری از نیروی انسانی با تجربه،کارآمد و متخصص است که استفاده بهینه از این افراد در پست های مختلف می تواند گره گشای مشکلات باشد و این بانک را در راه رسیدن به اهداف عالیه یاری کند.

وی افزود: بانک ملی ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی کشور دارد و شایسته است که در همه بخش ها از جمله اداره کل کارپردازی شاهد تجلی این نقش ممتاز و پیشرونده باشیم.

محمدنور آزادی معاون بانکداری جامع نیز در این مراسم با اشاره به خدمات شایسته غلامرضا عباسی در اداره کل کارپردازی برای وی در سمت سرپرستی مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین با تاکید بر توانمندی های علیرضا شریفی ابراز امیداواری کرد که در دوران تصدی مسئولیت وی، اداره کل کارپردازی با قوت به مسیر خود ادامه دهد.

در ادامه این مراسم علیرضا شریفی سرپرست اداره کل کارپردازی ضمن تشریح برنامه خود برای تصدی ریاست این اداره کل گفت: صیانت از بانک، وظیفه تک تک ماست و همه ما باید در جهت اعتلای نام این سازمان بکوشیم.

غلامرضا عباسی رئیس اسبق اداره کل کارپردازی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود را ارائه کرد.

https://tejaratava.ir/?p=143792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰