• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست با حضور دکتر علی عسکری

  • کد خبر : 143760
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست با حضور دکتر علی عسکری
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت پتروشیمی ایران، امروز با حضور مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ شهریورماه به مدت چهار روز میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه پتروشیمی خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه، ۲۴۴ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی در مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار متر مربع حضور دارند.

این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی از جمله مواد اولیه، خدمات فنی، محصولات پیش‌ساخته و ماشین‌آلات است و با حضور پرتعداد شرکت‌های خارجی از کشورهای مختلف مانند چین، ایتالیا، کره، ترکیه، و آلمان برگزار می‌شود. همچنین ۱۵۰ نفر از ۱۲ هیئت تجاری خارجی نیز برای گسترش همکاری‌ها حضور خواهند داشت.

دکتر علی عسکری در نخستین روز این رویداد بین‌المللی با تاکید بر اهمیت توسعه صنعت پتروشیمی در کشور، “ایران‌پلاست را به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی پتروشیمی کشور، فرصتی بی‌نظیر برای تبادل دانش و تکنولوژی بین شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی دانست و از غرفه شرکت‌های مستقر در سالن ۸ و ۹ بازدید کرد.

https://tejaratava.ir/?p=143760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰