• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

چشم انداز هیجان‌انگیز ال‌جی، برای زندگی آینده با نوآوری‌های “LG AI HOME” در IFA 2024

  • کد خبر : 143757
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
چشم انداز هیجان‌انگیز ال‌جی، برای زندگی آینده با نوآوری‌های “LG AI HOME” در IFA 2024
فناوری خانه هوشمند احساسی شرکت ال‌جی، با ادغام یکپارچه تجربیات مشتری، سبک زندگی خانگی با هوش احساسی را با آسایش و راحتی ارائه می‌دهد.


ال‌جی الکترونیکس (LG)، قرار است در نمایشگاه IFA 2024، از چشم‌انداز خود برای زندگی آینده پرده‌برداری کند و طیف کاملی از راهکارهای هوش مصنوعی خانگی را برای هر نیاز و سبک زندگی، تحت عنوان «تجربه، خانه‌ هوش احساسی (AI)» به نمایش بگذارد.
مرکز اصلی خانه هوشمند ال‌جی، ThinQ ON است؛ یک مرکز پیشرفته هوش مصنوعی خانگی که به منظور ارائه سهولت و راحتی متناسب با انتخاب‌های فردی طراحی شده است. ThinQ ON به‌طور یکپارچه با جدیدترین لوازم هوش مصنوعی ال‌جی ادغام می‌شود و هسته اصلی راهکار خانگی هوش مصنوعی ال‌جی را تشکیل می‌دهد. این سیستم توسط Affectionate Intelligence، فناوری هوش مصنوعی کارآمد ال‌جی، هدایت می‌شود. با گذشت زمان، AI Home Solution اطلاعات خود درباره روال‌ها، ترجیحات و رفتارهای کاربران را افزایش می‌دهد، یک تجربه فضایی شخصی‌سازی‌شده ایجاد می‌کند، ارزش‌ها و فاکتورهای اختصاصی مشتری را ارائه می‌کند و آسایش بیشتری را در زندگی روزمره به ارمغان می‌آورد.
اولین چیزی که بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024 با آن مواجه می‌شوند، AI Home Gate است؛ یک LED وال صوتی و تصویری، که به صورت بصری، نحوه استقرار هوش مصنوعی ال‌جی در خانه هوش مصنوعی را برای ارتقای سبک زندگی مشتریان به اشتراک می‌گذارد.

بازدیدکنندگان پس از بازدید از AI Home Gate، از طریق هاب ThinQ ON، فناوری پیشرفته هوش مصنوعی مولد ال‌جی را تجربه خواهند کرد. ThinQ ON زبان طبیعی را درک می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا طیف وسیعی از لوازم، دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) و خدمات را با دستورات مکالمه صوتی کنترل کنند. مرکز هوش مصنوعی ال‌جی سبک زندگی واقعاً شخصی‌شده با هوش مصنوعی در خانه را تسهیل می‌کند و همه‌چیز، از خدمات سبک زندگی گرفته تا کمک به بچه‌ها برای داشتن خوابی خوب در شب، را مدیریت می‌کند.

سبک زندگی خانگی مبتنی بر هوش مصنوعی، شخصی‌سازی‌شده برای هر نسل، خانواده و حیوانات خانگی
دومین نسخه از فناوری «خانه جوانان»، نمونه‌ای از تعهد ال‌جی برای بهبود زندگی سالمندان با تسهیل کارهای خانه و غنی‌سازی فعالیت‌های اوقات فراغت است. این فضا با استفاده از ThinQ ON نشان می‌دهد که چگونه تشخیص صدای مکالمه و هماهنگی یکپارچه لوازم خانگی – به عنوان مثال، تنظیم خودکار خشک‌کن روی «حالت Activewear» پس از اتمام کار ماشین لباسشویی – مدیریت خانه را آسان می‌کند. مرکز هوش مصنوعی همچنین می‌تواند جلسات توجیهی صوتی را برای آگاه ساختن کاربران از اتفاقات، کاهش استرس با ارائه راهنمایی برای کارهایی مانند رزرو تاکسی و تخمین زمان سفر به مقصدهای انتخابی ارائه دهد.
در حوزه Affectionate Home، تمرکز بر راهکارهای هوش مصنوعی است که برای کمک به خانواده‌ها در مراقبت از کودکان و حیوانات خانگی طراحی شده‌اند. Self-Driving AI Home Hub که قادر به کنترل وسایل هوش مصنوعی و حسگرهای IoT است، تنظیمات دستگاه و شرایط محیطی را برای رفع نیازهای کودکان مدیریت می‌کند. برای مثال، می‌تواند حالت Sleep را هنگام خواب فعال کند، چراغ‌ها را کم‌نور کند و جلوه‌ای از نور ستاره‌ای به فضا اضافه کند تا به بچه‌ها کمک کند به خواب بروند. علاوه بر این، هاب از یادگیری با استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد داستان از نقاشی‌های کودکان پشتیبانی می‌کند.
برای مراقبت آسان‌تر از حیوانات خانگی، راهکار خانگی AI ال‌جی، لوازم و دستگاه‌های متصل را برای حفظ هوای تازه و پاکیزگی سطوح مدیریت می‌کند. سنسورهای کیفیت هوا به‌طور هوشمند تصفیه‌کننده هوای PuriCare™ Alpha Pet Double ال‌جی را کنترل می‌کنند، درحالی‌که سنسورهای دما و رطوبت کولر گازی DUALCOOL™ را مدیریت می‌کنند و به‌طور خودکار حالت و جریان هوا را متناسب با شرایط فعلی تنظیم می‌نمایند. ربات جاروبرقی، مستقلا یک‌بار پس از خروج حیوانات خانگی کف را تمیز می‌کند و فضای زندگی دلپذیرتری را تضمین می‌کند. علاوه‌بر این، Affectionate Home یک وسیله خانگی کاملاً جدید را معرفی می‌کند که مخصوص گربه‌ها (و صاحبان آنها) ساخته شده است. فناوری AeroCat نوآورانه ال‌جی، تخت گربه را با یک دستگاه تصفیه هوا ترکیب می‌کند تا مکان استراحت راحت‌تری را برای گربه‌ها و فضایی شاداب‌تر را برای همراهان انسانی آنها فراهم کند.
در حوزه Delightful Home، ThinQ ON در ایجاد یک تجربه آشپزی راحت‌تر از طریق تعامل با بازدیدکنندگان و ارائه توصیه‌های دستور پخت شخصی‌شده و همچنین تجزیه و تحلیل تغذیه، در مرکز قرار می‌گیرد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از نمایش‌های آشپزی زنده مانند «نمایش آشپزی سخنگو با هوش مصنوعی» لذت ببرند، از غذاهای لذیذ تهیه‌شده توسط اجاق‌های هوش مصنوعی ال‌جی با دوربین‌های داخلی لذت ببرند و ببینند که چگونه یخچال InstaView™ با MoodUP™ محیط را بهبود می‌بخشند.
خانه سبز هوشمند در مرحله بعدی قرار دارد؛ خانه ای خودکفا که دارای وسایلی با راندمان بالا است، از جمله پمپ حرارتی هوا به آب پیشرفته Therma V™ R290 Monobloc و سیستم تهویه مطبوع HVAC. هوش مصنوعی ال‌جی مصرف انرژی خانگی را در زمان واقعی بهینه می‌کند، تنظیمات و زمان‌بندی دستگاه را مطابق با سبک زندگی و روال‌های روزمره کاربران تنظیم می‌کند، درحالی‌که نوسانات نرخ برق را در نظر می‌گیرد. ThinQ ON همچنین با مدیریت هوشمند مصرف برقِ همه دستگاه‌های متصل، به کاهش هزینه‌های انرژی خانگی کمک می‌کند.

نوآوری در اکوسیستم خانگی هوش مصنوعی و فناوری‌های کلیدی با هوش مصنوعی ال‌جی
حوزه هوش احساسی ال‌جی، مقیاس‌پذیری هوش را با فناوری ThinQ ON در هسته خود به نمایش می‌گذارد. ThinQ ON با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد ال‌جی و راهکارهای امنیتی پیشرفته، به‌عنوان مرکز اکوسیستم‌های متنوع اینترنت اشیا که توسط طیف وسیعی از حسگرها و دستگاه‌های IoT ال‌جی تقویت شده‌اند، عمل می‌کند. اینها شامل حسگرهای حرکت و نور، سنسورهای دما و رطوبت و دکمه‌های هوشمند می‌شوند که همگی اطلاعات مکانی را در زمان واقعی برای خدمات خانگی شخصی‌شده و مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کنند.
این حوزه همچنین نشان می‌دهد که چگونه اکوسیستم هوش مصنوعی ال‌جی، خدمات شخص ثالث را برای غنی‌سازی تجربه مشتری ادغام می‌کند و تطبیق‌پذیری حسگرهای اینترنت اشیا را نشان می‌دهد که حتی می‌توانند لوازم غیر AI را به سیستم AI Home متصل کنند. این نمایشگاه بر مقیاس‌پذیری راهکارهای هوش مصنوعی ال‌جی تأکید می‌کند و به بازدیدکنندگان حس واقعی از محیط زندگی هوشمند و پاسخگوی ال‌جی را ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر این، هوش احساسی ال‌جی نشان می‌دهد که چگونه ThinQ ON به عنوان مرکز خانه عمل کرده و در هماهنگی کامل با برنامه ThinQ UP و ThinQ ال‌جی و طیف گسترده‌ای از خدمات و راهکارها کار می‌کند. این فناوری، یک تجربه منحصربه‌فرد شخصی ایجاد می‌کند و یک اکوسیستم خانگی در حال رشد مداوم را تقویت می‌نماید.
در نهایت، فناوری AI to the Core، نوآوری پیشرفته AI Core-Tech ال‌جی، از جمله AI DD™ و AI DUAL Inverter™ را برجسته می‌کند. ادغام آخرین راهکارهای هوش مصنوعی ال‌جی با فناوری‌های اصلی پیشرو در صنعت، کنترل دقیق‌تر، بهره‌وری انرژی بهبودیافته و شخصی‌سازی پیشرفته‌تر را ارائه می‌دهد.
لیو جائه چئول، مدیر شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «راهکارهای خانه هوشمند احساسی ما در IFA 2024 به مشتریان این امکان را می‌دهد تا آسانی Zero Labor Home را تجربه کنند؛ جایی که می‌توانند از زندگیِ عاری از کارهای روزمره خانه لذت ببرند.»
بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (سالن ۱۸، نمایشگاه برلین) در IFA 2024 از ۶ تا ۱۰ سپتامبر می‌توانند از فناوری‌های سفارشی‌سازی بی‌سابقه و سهولت کاربری جدیدترین راهکارهای Affectionate Intelligence Home این شرکت بازدید کنند.

#

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس
شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.
روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری
شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰
ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

https://tejaratava.ir/?p=143757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰