• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل شرکت ملی نفت در نشست با حفارمردان صنعت نفت :

قانون تجارت و انضباط عملکردی باید سرلوحه کار شرکت ملی حفاری باشد

  • کد خبر : 143727
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
قانون تجارت و انضباط عملکردی باید سرلوحه کار شرکت ملی حفاری باشد
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نشست با مدیران و مسئولین شرکت ملی حفاری ایران بر فعالیت این شرکت بر مبنای قانون تجارت، مشتری‌مداری و انضباط عملکردی تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران روز جمعه شانزدهم شهریور ۱۴۰۳ پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای ملی حفاری،در نشست با مدیران و مسئولین ملی حفاری عملکرد، فرصت ها و چالش های شرکت ملی حفاری ایران را مورد بحث و بررسی قرار داد.
در ابتدای این جلسه  که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد،دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل گزارش مبسوطی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه های آتی شرکت در حوزه های عملیاتی، نیروی انسانی و  خدمات رفاهی ارائه کرد.
در ادامه این جلسه مهندس حمیدبورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن قدردانی از مدیریت ملی حفاری، تعصب و غیرت کارکنان ملی حفاری را از مؤلفه های کلیدی در حصول این موفقیت برشمرد و بر برنامه ریزی برای تقویت این عوامل در راستای افزایش راندمان کاری تاکید کرد.
وی افزود: شرکت ملی حفاری ایران باید حرکت بر مبنای قانون تجارت ، مشتری مداری و انضباط عملکردی را سرلوحه کار خود قراردهد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر اولویت بخشی به بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری تاکید و تقویت ناوگان عملیاتی ملی حفاری در میادین دریایی را حواستار شد.

https://tejaratava.ir/?p=143727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰