• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
0
مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست خبر داد

حضور ۸۱۳ شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

  • کد خبر : 143647
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
حضور ۸۱۳ شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست
مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از حضور ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی در بزرگ‌ترین رویداد تخصصی زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرید دوستی با اعلام آغازبه‌کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از فردا (یکشنبه، ۱۸ شهریور) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بیان کرد: این رویداد بین‌المللی با حضور کشورهایی از چین، ایتالیا، تایوان، کره، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان، اسپانیا و روسیه برگزار خواهد شد.

وی کل فضای سرپوشده ناخالص اختصاص‌داده‌شده به هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را ۵۵ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور ۲۴۴ شرکت خارجی، ۴۴ نمایندگی شرکت‌های خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی برگزار می‌شود.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ادامه داد: ۱۵۰ نفر از کشورهای روسیه، صربستان، قزاقستان، تاجیکستان، چین، پاکستان، ازبکستان، افغانستان، بلاروس، سوریه، عراق و عمان در قالب ۱۲ هیئت تجاری نیز با هدف گسترش همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی از این رویداد بزرگ صنعت پتروشیمی بازدید خواهند کرد.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در گروه‌های کالایی مواد اولیه و فرآورده‌های پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات، مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی، تست آزمایشگاهی اچ‌اس‌ئی، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، سایر خدمات مستربچ و گرانول و کامپاندهای پلیمری برگزار می‌شود.

سالن‌های تحت پوشش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست شامل سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۴۴A ،۴۴B ،۲۷ ،۳۱A ،۳۱B ،۴۰ ،۴۱ ،۳۸ ،۳۸A ،۳۸B است؛ شرکت‌های پتروشیمی در سالن ۸ و ۹، مستربچ و کامپاند در سالن‌های ۵، ۶ و ۷، پلیمر و صنایع وابسته در سالن‌های ۴۴A و ۴۴B، ماشین‌آلات و تجهیزات داخلی در سالن ۳۸، ماشین‌آلات و تجهیزات خارجی در سالن ۳۸B، ماشین‌آلات داخلی در سالن ۳۸، شرکت‌های خارجی در سالن ۳۵، ۴۰A و ۴۱A، محصولات تمام‌شده در سالن‌های ۴۰B ،۴۱B ،۳۱A و ۳۱B و شرکت‌های شیمیایی و افزودنی‌ها در سالن ۲۷ مستقر هستند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ۱۸ تا ۲۱ شهریور امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=143647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.