• امروز : پنج شنبه - ۱۵ شهریور - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 143476
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران
مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز ۷۳ سال فعالیت این بانک پیام تبریکی صادر کرد، در پیام محسن سیفی آمده است:


همکاران گرامی و مشتریان ارجمند،

۱۵ شهریور ۱۳۳۱، سفری آغاز شد که امروز به یک داستان موفقیت تبدیل شده است.

اینک ۷۳ سال از عمر بانک صادرات ایران می‌گذرد، اما روحیه جوان و پویایی که در رگ‌های این نهاد مالی جریان دارد، همچنان ما را به آینده امیدوار می‌کند.

بانک صادرات ایران در این ۷۳ سال با روحیه‌ای نوآورانه و دلسوزانه به خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز و تسهیل روندهای اقتصادی پرداخته است. ما در این سال‌ها توانسته‌ایم با ارائه خدمات متنوع و مبتنی بر نیازهای روز جامعه، جایگاه خود را در دل مشتریانمان مستحکم کنیم و این موفقیت‌ها فقط به واسطه کار تیمی، همدلی و تلاش مستمر حاصل شده است.

ما به پیشینه درخشان خود افتخار می‌کنیم و در عین حال، به دنبال ایجاد آینده‌ای درخشان‌تر برای بانک صادرات ایران و جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم، هستیم. متعهد به بهره‌برداری از ظرفیت‌های انسانی و فناوری‌های نوین، خواهیم بود تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهیم و رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد و همکاری ایجاد کنیم.

از تاسیس اولین شعبه تا امروز، ما تلاش کرده‌ایم تا خدمات بانکی را به دورترین نقاط کشور برسانیم و در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور نقش داشته باشیم و در این سال‌ها، با وجود مشکلات و چالش‌های اقتصادی، توانسته‌ایم با بهره‌برداری از فرصت‌های موجود و ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین بانک‌های کشور حفظ کنیم.

از تمامی همکاران، مشتریان و ذینفعان عزیز که در این راه همراه ما بوده‌اند، سپاس‌گزارم. با همدیگر، می‌توانیم به پیشرفت و رونق اقتصادی کشور ادامه دهیم و اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کنیم.

امروز بار دیگر بناست تا متعهد شویم که در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور، با عزم و اراده قوی‌تر از گذشته قدم برداریم. ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران تنها یک آغاز تازه است و ما با هم ثبت‌کننده فصل‌های جدیدی از تاریخ این بانک خواهیم بود.

جا دارد از  اعضای محترم هیات مدیره،تمامی همکاران در اقصی نقاط کشور،بازنشستگان محترم و همه مدیران محترمی که در گذشته در افتخارات این بانک معظم سهمی داشته اند بابت این همراهی و موفقیت‌ها تشکر کرده و آرزوی روزهای بهتر در سپهر بانک صادرات ایران را از خداوند منان خواستارم.

https://tejaratava.ir/?p=143476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰