• امروز : پنج شنبه - ۱۵ شهریور - ۱۴۰۳
2

لزوم حمایت از کارآفرینان جوان برای جهش تولید

  • کد خبر : 143473
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۴۴
لزوم حمایت از کارآفرینان  جوان برای جهش تولید
حمایت از کارآفرینان جوان و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی برای توسعه پایدار جهش تولید و اشتغال زایی لازم است .

به گزارش تجارت آوا به نقل از دبیرخانه رویداد ملی تجلیل ، امیر حسین قاسمی  رییس هییت مدیره هلدینگ توسعه تجارت پایدار پاراکس ضمن تاکید به ایجاد انگیزه و تسهیل کسب و کار  برای جوانان با اشاره به مطلب فوق افزود : اشتغال زایی و جذب فرصت های  سرمایه‌گذاری برای کارآفرینان جوان نه تنها راهی برای پایدار نگه داشتن اقتصاد و رشد آن است، بلکه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد‌.

وی ضمن دعوت از صاحبان صنایع   کسب و کار های کوچک در حوزه های مختلف به حمایت از رویداد ملی تجلیل دامه داد :  بنگاه های زود بازده بیش از پیش موتور اقتصاد هستند. آن‌ها با سرمایه‌گذاری مناسب منبع امید، درآمد و مقیاس‌پذیری برای یک کشور محسوب می‌شوند.

امیر حسین قاسمی اظهار داشت : موخیسا کیتویی، دبیر کل UNCTAD، در ۲۷ ژوئن، روزی که به بزرگداشت شرکت‌های کوچک و متوسط ​​اختصاص داده شده، از شرکت‌های بزرگ و دولت‌ها خواست تا برای  این بخش از فعالان اقتصادی که اولین پاسخ دهندگان به نیاز‌های  اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند ، سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

همچنین ، رحیم میرزا پور مدیرعامل هلدینگ توسعه تجارت پاراکس  با اشاره به نقش کارآفرینان ، مدیران نمونه و متخصصین در اشتغالزایی و ایجاد توجیه اقتصادی در پروژه های شغلی گفت : معرفی و تجلیل از تلاش های جوانان ،  مدیران جهادی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و چهره های مهم کارآفرینی کشور  گام مهمی در جهش تولید ، افزایش امید و توسعه فعالیت های منجر به اشتغالزایی می باشد.

شایان دکر است ؛ رویداد ملی تجلیل ، به همت دانشگاه بین المللی هنرهای ایرانی اسلامی استاد فرشچیان ، اتاق بازرگانی اوراسیا ، موسسه مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه ، انجمن صنفی تلفن همراه کشور ، هلدینگ توسعه تجارت پاراکس و برخی مراکز علمی ، صنعتی ، گردشگری ، مورخ ۲۷ شهریور سال جاری ، در مرکز خدمات رفاهی گردشگری تشریفاتی پارک وی با حضور خبرنگاران داخلی و بین المللی ، مدیران ، کارآفرینان و مسوولین بخش های مختلف برگزار خواهد شد .

https://tejaratava.ir/?p=143473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰