• امروز : پنج شنبه - ۱۵ شهریور - ۱۴۰۳
0
مولف کتاب حقوق و دعاوی املاک خبرداد:

نشست تخصصی « مسکن و بازار آن و تاثیرات اقتصادی مسکن» برگزار می شود

  • کد خبر : 143464
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
نشست تخصصی « مسکن و بازار آن و تاثیرات اقتصادی مسکن» برگزار می شود
دبیر اولین نشست بررسی بازار مسکن و اثرات اقتصادی در رابطه با برگزاری این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از دبیرخانه برگزاری نشست بررسی بازار مسکن و اثرات اقتصادی آن ، محمد رسولی دبیر اولین نشست بررسی بازار مسکن و اثرات اقتصادی آن با اشاره به برگزاری این رویداد در روز ۱۶ شهریور ماه در محل موسسه بزرگمهر حکیم، اظهار داشت: این رویداد با حضور برترین کارشناسان و اساتیدی که سال های متمادی تجربه کار علمی و عملی در رابطه با مسکن دارند برگزاری می شود.
این مدرس دانشگاه و مولف کتاب حقوق و دعاوی املاک گفت: در این نشست سه محور اصلی: نقش مسکن در اقتصاد ایران – رکود یا رونق بازار مسکن در اکنون ایران، و پیش بینی قیمت و رونق مسکن در شش ماهه دوم سال  ۱۴۰۳ مورد بررسی و واکاوی علمی قرار خواهد گرفت.
رسولی افزود: با هماهنگی های انجام شده خلاصه مباحث و نتیجه گیری این نشست، از طریق دبیرخانه رویداد به دفتر وزیر محترم مسکن و شهرسازی ارسال خواهد شد.
این حقوقدان و کارشناس حقوق اقتصادی بیان داشت: پیش بینی می شود این هم اندیشی و تبادل نظر که با حضور فعالان و اساتید شناخته شده همراه است، نتایج درخشان و بسیار مفیدی را در حوزه مسکن در بر داشته باشد و نتیجه آن که از طریق وزارت مسکن و شهرسازی در اختیار دولت قرار خواهد گرفت ، بتواند کمکی (هر چند کم) به راهگشایی  مناسب شدن وضعیت مسکن برای جامعه ی ایرانی و بهتر شدن وضعیت کنونی و رونق بازار مسکن باشد.

https://tejaratava.ir/?p=143464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰