• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
0

رصد امن و دقیق کالاهای پتروشیمی امیرکبیر با افتتاح چند پروژه جدید

  • کد خبر : 143419
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
رصد امن و دقیق کالاهای پتروشیمی امیرکبیر با افتتاح چند پروژه جدید
در آخرین روز از هفته دولت، شرکت پتروشیمی امیرکبیر از چند پروژه جدید در راستای افزایش امنیت و اجرای سیستم کدینگ محصولات خود رونمایی کرد.

به گزارش تجارت آوا، سوله ها و انبارهای جدید مجتمع پتروشیمی امیرکبیر با حضور خانواده محترم سردار شهید بهرام مزارعی به بهره برداری رسید.

دکتر سعید صادقی ضمن خیرمقدم به خانواده این شهید و حضور ریاست محترم بنیاد شهید شهرستان، مدیران سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز دولت، برکت و شکوفایی این مجموعه را مرهون خون این شهدای والا مقام دانست.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر پروژه مذکور را جزو پروژه‌های حیاتی در فرآیند سفارش گذاری و نگهداشت کالاها نام برد و افزود: دو سوله با متراژ پنج هزار متر مربع و یک فضای اداری با متراژ ۷۰۰ متر مربع در این مراسم افتتاح گردید و در فضای مجاور نیز مکانی به ابعاد ۸۰۰ متر مربع جهت راه اندازی بخش تحقیق و توسعه اختصاص یافت.

صادقی با اشاره به اهمیت حفاظتی و رصد دقیق کالاهای این شرکت با اعمال سیستم کدینگ و انبارداری مدرن گفت: فضای سایت یک پتروشیمی امیرکبیر در گذشته فاقد سیستم کدینگ و نظارت کافی و دوربین های حراستی بود به طوری که بسیاری از کالاهای نو با اهمال یا تعمد به عنوان ضایعات مورد تضییع قرار گرفته و ضررهای سنگینی به سهامداران محترم از این ناحیه وارد شده که با اجرای پروژه های جدید، این رویه اصلاح گردید.

او تصریح کرد: فقدان دوربین های امنیتی و عدم حفاظت فیزیکی مناسب از انبارهای مجموعه، یکی از عواملی بود که به سبب آن امکان بروز تخلفات متعدد وجود داشته است و با اقدامات جدید ضمن حراست از سرمایه های موجود، ضریب خطا را به صفر خواهیم رساند.

وی با تاکید بر حمایت این مجموعه از کارکنان خود در جهت افزایش راندمان کاری بیان کرد: پتروشیمی امیرکبیر مفتخر است تا نخستین شرکتی در حوزه نفت لقب گیرد که کلیه کارکنان ارکان ثالث خود را به قرارداد مستقیم تبدیل نموده است.

دکتر صادقی خلع ید پیمانکار قبلی را یادآور شد و گفت: طبق قرارداد گذشته با یکی از پیمانکاران، در طی دو سال تنها پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم که با خلع ید پیمانکار، ظرف مدت تنها شش ماه، سوله ها و انبارهای جدید را به صورت امانی اجرا و به مرحله عملیاتی رساندیم.

منبع: ایپنا

https://tejaratava.ir/?p=143419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰