• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل بیمه رازی در بازدید از شعبه مرکزی بیان کرد؛

ارائه خدمات به‌روز اولویت اصلی بیمه رازی

  • کد خبر : 143395
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
ارائه خدمات به‌روز اولویت اصلی بیمه رازی
ارائه خدمات به‌روز و به لحظه از اولویت‌های شرکت بیمه رازی است که برنامه ریزی فروش برخط متناسب با این اولویت طراحی شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، علیرضا حجتی- مدیرعامل شرکت به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت بیمه رازی از شعبه مرکزی بازدید کردند.

در این بازدید که در ادامه بازدیدهای هفتگی مدیرعامل از شعب بیمه رازی انجام شد، حجتی افزایش ارتباط با بیمه گزاران و شبکه فروش را از مهم‌ترین اولویت‌های یک شعبه دانست و گفت: سیاست بیمه رازی بزرگ کردن پرتفو نیست و به دنبال اصلاح ترکیب پرتفو و جذب پرتفوهای سودده در راستای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به همراهان خود هستیم.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: جذب پرتفو خرد در عملکرد شرکت‌های بیمه تاثیر قابل توجهی دارد که رویه بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی مستثنی از این قاعده نیست. از این رو اجرا و اهتمام به جشنواره‌های فروش همچون طرح همای رازی و آتش سوزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او یادآور شد: ارائه خدمات به لحظه یکی از اولویت‌های شرکت است از این رو پرداخت خسارت باید به درستی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

براساس این گزارش، در این بازدید مسعود محمدی- سرپرست معاونت مالی و اداری، اسد اسدی- سرپرست معاونت اجرایی، مهدی معظمی- سرپرست مدیریت روابط عمومی، جواد امیرپور- سرپرست مدیریت امور نمایندگان، شعب و کارگزاران و جلال علیپور- سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی، مدیرعامل بیمه رازی را همراهی کردند.

https://tejaratava.ir/?p=143395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰