• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
2

بازدید مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از پروژه بار برگشتی و کارخانه گندله‌سازی + ویدئو

  • کد خبر : 143391
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
بازدید مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از پروژه بار برگشتی و کارخانه گندله‌سازی + ویدئو
در حاشیه بازدید مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق از پروژه بار برگشتی و کارخانه گندله‌سازی، وی اظهار داشت: طراحی اولیه خط کنسانتره کارخانه گندله‌سازی سه چاهون بر اساس سنگ‌های پرعیار صورت گرفته بود و امکان بهره‌برداری از سنگ‌های کم‌عیار وجود نداشت. به همین دلیل، اجرای پروژه "اصلاح خط" یا به اصطلاح پروژه "بار برگشتی" در دستور کار شرکت سنگ آهن مرکزی قرار گرفت. ان‌شاءالله، مرحله اول این پروژه در دی‌ماه امسال و مرحله دوم در شهریور ماه سال آینده اجرا شده و امکان تزریق سنگ‌های دانه‌بندی فراهم خواهد شد.

در حاشیه بازدید مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از پروژه بار برگشتی و کارخانه گندله‌سازی، وی اظهار داشت: طراحی اولیه خط کنسانتره کارخانه گندله‌سازی سه چاهون بر اساس سنگ‌های پرعیار صورت گرفته بود و امکان بهره‌برداری از سنگ‌های کم‌عیار وجود نداشت. به همین دلیل، اجرای پروژه “اصلاح خط” یا به اصطلاح پروژه “بار برگشتی” در دستور کار شرکت سنگ آهن مرکزی قرار گرفت. ان‌شاءالله، مرحله اول این پروژه در دی‌ماه امسال و مرحله دوم در شهریور ماه سال آینده اجرا شده و امکان تزریق سنگ‌های دانه‌بندی فراهم خواهد شد.

وی در خصوص دپوی سنگ گندله در کارخانه گندله‌سازی نیز اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده در ماه گذشته، ۵۰۰ هزار تن سنگ گندله که به دلیل رکود بازار از ماه‌ها قبل در انبار دپو شده بود، به فروش رسید.

https://tejaratava.ir/?p=143391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰