• امروز : چهارشنبه - ۱۴ شهریور - ۱۴۰۳
2

سامانه بام،امکان نظارت بهتر بر دخل و خرج را برای مشتریان فراهم کرده است

  • کد خبر : 143373
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
سامانه بام،امکان نظارت بهتر بر دخل و خرج را برای مشتریان فراهم کرده است
مشتریان گرامی بانک ملی ایران می توانند صورت حساب ، لیست و جزئیات تراکنش‌های خود را در سامانه بام مشاهده کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک ملی ایران، سامانه بام از امکانات متعددی برای نظارت هر چه بهتر مشتری بر عملکرد حساب خود برخوردار است.مشتریان گرامی می توانند با استفاده از این امکانات ارزیابی بهتری نسبت به دخل و خرج خود داشته باشند.

در سامانه بام  تراکنش‌ها به صورت نموداری نیز برای مشتریان نمایش داده می‌شود. خلاصه حساب نیز از دیگر امکانات سامانه بام بانک ملی ایران است که مشتریان می توانند در آن لیست حساب‌های افتتاح شده خود در بانک ملی و اطلاعات هر یک از حساب‌ها شامل شماره حساب و شماره کارت و … را مشاهده کنند. 

در صورتی که تسهیلاتی از بانک ملی ایران دریافت شده باشد از طریق این سامانه می‌توان اقساط تسهیلات را نیز در سامانه بانک ملی مشاهده کرد.همچنین در این قسمت مشتریان می توانند به محاسبه اقساط تسهیلات دریافتی خود، بر اساس مقادیر مد نظر خود از قبیل نوع تسهیلات، مدت زمان تسهیلات با نرخ‌ های دلخواه یا نرخ‌ های موجود در بانک بپردازند که به صورت گرافیکی نیز می توان وضعیت تسهیلات را بررسی کرد. 

محاسبه سود سپرده‌ها از دیگر خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران است که براساس آن مشتریان گرامی می‌توانند مقادیر مورد نظر خود از قبیل نوع سپرده، مدت سپرده ‌گذاری و مبلغ سپرده، با نرخ ‌های دلخواه یا نرخ های موجود در بانک را مشاهده کنند و به شکل گرافیکی نیز  به آن دسترسی داشته باشند.

https://tejaratava.ir/?p=143373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰