• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
0

سامسونگ تجربه ورزشکاران و تماشاگران پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را ارتقا می‌دهد

  • کد خبر : 143336
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
سامسونگ تجربه ورزشکاران و تماشاگران پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را ارتقا می‌دهد
شرکت سامسونگ الکترونیکس به عنوان شریک جهانی مسابقات المپیک و پارالمپیک، قصد دارد با استفاده از قدرت فناوری گلکسی، تجربیات و خاطراتی فراموش‌نشدنی برای ورزشکاران و طرفداران حاضر در بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 رقم بزند.

شعار «تفکر باز برنده است»، پیام اصلی سامسونگ برای پاریس ۲۰۲۴ است که بیان می‌کند با ذهن باز، هر تجربه جدیدی به یک دستاورد معنادار تبدیل می‌شود. این همان احساسی است که توسط ورزشکاران در حال رقابت در بازی‌های پارالمپیک تجسم می‌شود. سامسونگ از ذهن باز و توانمندی پارالمپیکی‌ها تجلیل خواهد کرد و از آخرین فناوری موبایل خود برای گسترش تجربیات و امکانات جدید برای ورزشکاران، طرفداران و دنبال‌کنندگان این رقابت‌ها بهره‌ می‌برد.

استفانی چوی، مدیر مارکتینگ بخش تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ گفت: «سامسونگ برای حدود دو دهه، شریک بازی‌های پارالمپیک بوده است. به عنوان حامی متعهد جنبش پارالمپیک، ما مفتخریم که با آخرین فناوری موبایل خود، به ارائه بهترین تجربه ممکن بازی‌ها برای ورزشکاران، طرفداران، تماشاگران و داوطلبان در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ کمک کنیم. البته افتخار بزرگی است که طرفداران را در سراسر جهان به پارالمپیکی‌های مورد علاقه خود، داستان‌ها و روحیه مصمم‌شان نزدیک‌تر کنیم، زیرا آن‌ها مسیرهای تازه‌ای می‌سازند و همواره الهام‌بخش موفقیت هستند».

ادامه حمایت از جنبش پارالمپیک

حمایت سامسونگ از بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ پس از یک همکاری ۱۸ ساله که از بازی‌های زمستانی پارالمپیک تورین ۲۰۰۶ آغاز شد، تا به امروز ادامه داشته است. در طول این مدت، سامسونگ از فناوری موبایل خود برای جذب و الهام بخشیدن به طرفداران و حامیان استفاده کرده و در عین حال آگاهی از جنبش پارالمپیک را افزایش داده است.

در المپیک سوچی ۲۰۱۴، نمایشی به نام «گفت‌وگو در تاریکی» (Dialogue in the Dark) برگزار شد که در آن، بازدیدکنندگان با گذراندن یک روز به عنوان یک فرد نابینا، چالش‌های زندگی افراد کم‌بینا را از نزدیک تجربه کردند. به طور مشابه، در بازی‌های زمستانی پارالمپیک پیونگچانگ ۲۰۱۸ نیز بازدیدکنندگان در فضای تجربه سامسونگ توانستند ویژگی Relúmĭno را در ترکیب با Samsung Gear VR امتحان کنند، که به افراد کم‌بینا کمک می‌کند تا جهان را واضح‌تر ببینند.

سامسونگ با حمایت مداوم خود از بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، همچنان به ترویج برتری ورزشی و ارزش‌های مشترک تجسم شده توسط ورزشکاران پارالمپیک ادامه خواهد داد.

حمایت از تیم پیشگامان Samsung Galaxy

سامسونگ در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از تیم ورزشکاران Samsung Galaxy خود حمایت کرده است. اعضای این تیم که از میان پیشگامان رقابت‌ها و به دلیل تاثیرگذاری در داخل و خارج از زمین بازی انتخاب شده‌اند، شامل : یوان ووانجی، فوتبالیست نابینای فرانسوی و حامل مشعل المپیک؛ یوهانس فلورز، ورزشکار پارالمپیک از آلمان؛ مدیسون دی روزاریو، ورزشکار پارالمپیک از استرالیا؛ اوگو دیدیر، شناگر پارالمپیک از فرانسه؛ هی جین کیم، ورزشکار گلبال (هندبال نابینایان) از کره؛ کادینا کاکس، دوچرخه‌سوار و ورزشکار پارالمپیک از بریتانیا؛ دسیری ویلا، ورزشکار پارالمپیک از اسپانیا می‌شوند.

این ورزشکاران، نظرات خود را در مورد حمایت سامسونگ از رقابت‌های پارالمپیک به اشتراک گذاشتند:

  • اوگو دیدیر: بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به طور خاصی ویژه هستند، زیرا در کشور مادری‌ام برگزار می‌شوند. فراتر از رقابت، می‌خواهم نشان دهم که با تعهد کافی، همه می‌توانند در رویدادهای ورزشی رقابت کنند و صرف نظر از معلولیت، عملکردهای سطح جهانی را به دست آورند، بنابراین من سپاسگزارم که با سامسونگ همکاری می‌کنم تا این پیام را به اشتراک بگذارم.
  • مدیسون دی روزاریو: فناوری نقش مهمی در سراسر جنبش ورزش ما ایفا می‌کند. برای ایجاد تأثیر ملموس بر طرفداران و مردم، باید بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. شما باید بدانید که آن‌ها چه کسانی هستند و آنها نیز نیاز دارند بدانند که شما واقعا چه کسی هستید. افتخار دارم که از سوی سامسونگ حمایت می‌شوم تا به پنجمین بازی‌های پارالمپیک خود بروم و مردم را در سراسر جهان به جنبش پارالمپیک نزدیک‌تر کنم.
  • یوهانس فلورز: برای یک پارالمپیکی موفق بودن، عزم راسخ ضروری است، اما همچنین نیاز به بازتاب صادقانه خود، توانایی پذیرش انتقاد، مهندسی دقیق و ذهن باز برای امتحان رویکردهای جدید و نوآورانه نیز در نهایت شما را برای موفقیت آماده می‌کنند. خوشحالم که با سامسونگ همکاری می‌کنم، زیرا آن‌ها این ارزش‌ها را به اشتراک می‌گذارند و آن‌ها را در نوآوری خود منعکس می‌کنند.

علاوه بر این، سامسونگ فیلم «صداهای گلکسی» (Voices of Galaxy) خود را نیز منتشر کرده که داستان یوهانس فلورز، انگیزه، عزم و اشتیاق او برای تأثیرگذاری بر نسل بعدی است و در ماه مه ارائه می‌شود.

آخرین فناوری برای تجربه بی‌نظیر بازی‌ها

برای ارتقای تجربه ورزشکاران، سامسونگ حدود ۵۰۰۰ گوشی هوشمند Galaxy Z Flip6 Olympic Edition را به پارالمپیکی‌هایی که در بازی‌ها رقابت می‌کنند، ارائه می‌دهد. نسخه انحصاری شامل مجموعه‌ای از خدمات و برنامه‌های داخلی است تا به ورزشکاران کمک کند از پاریس لذت ببرند و هر جنبه از تجربه بازی‌های خود را به راحتی مدیریت کنند.

Galaxy Z Flip6 Olympic Edition از آخرین امکانات Galaxy AI و همچنین قابلیت‌های دسترس‌پذیری پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه پارالمپیکی‌ها بهترین تجربه ممکن را دارند.

برای نمونه، قابلیت «مترجم» (Interpreter)، که به طور فوری مکالمات زنده را ترجمه می‌کند، به همه پارالمپیکی‌ها اجازه می‌دهد تا با سایر ورزشکاران از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. دستیار صوتی Bixby Vision for Accessibility، توصیفات صوتی از تصاویر و محیط کاربر ارائه می‌دهد. Relúmĭno outline، کنتراست و روشنایی صفحه را افزایش می‌دهد یا خطوط تصویر را واضح‌تر می‌کند تا وضوح دید را افزایش دهد. تمامی این قابلیت‌ها به ورزشکاران با بینایی کم اجازه می‌دهد تا به راحتی در مکان‌های رقابت حرکت کنند و با طرفدارانی که سفر پاریس ۲۰۲۴ خود را دنبال می‌کنند، در ارتباط باشند.

گشایش افق‌های جدید برای تجربه طرفداران و زنده نگه داشتن روح پارالمپیک

با شروع بازی‌های پارالمپیک، مرحله جدیدی از جمع‌آوری سنجاق‌های محبوب بازی‌های المپیک سامسونگ (Samsung Olympic Games Pin Collection) آغاز می‌شود. این رویداد در غرفه‌های تعاملی سامسونگ در خیابان شانزلیزه ۱۲۵ و میدان مارینی پاریس برگزار خواهد شد که برای همه افراد با نیازهای ویژه قابل دسترسی است.

طرفداران بازی‌های پارالمپیک می‌توانند در تجربیات Galaxy AI شرکت کنند تا مجموعه ۱۶ سنجاق مخصوص خود را تکمیل نمایند. این مجموعه شامل چهار سنجاق است که ورزش‌های پارالمپیک را نشان می‌دهد و عبارتند از: فوتبال نابینایان، پارا دو و میدانی، بسکتبال با ویلچر و تنیس با ویلچر. هر فرد با تکمیل این سنجاق‌ها، یک Galaxy Z Flip6 جدید و فرصتی برای برنده شدن یک سفر رفت و برگشتی حضور در المپیک زمستانی میلان کورتینا ۲۰۲۶ برای دو نفر دریافت می‌کند. علاوه بر این، طرفداران می‌توانند در یک سفر تعاملی به تاریخ غنی مشارکت سامسونگ در بازی‌های المپیک و پارالمپیک بپیوندند و جدیدترین فناوری‌های گلکسی را در این مکان‌ها به صورت مستقیم تجربه کنند.

همچنین سامسونگ قصد دارد تا در طول بازی‌ها، مجموعه‌ای از رویدادها و دیدارهای ویژه را در غرفه‌های تعاملی خود برگزار کند تا طرفداران بتوانند به طور مستقیم با ورزشکاران پارالمپیک مورد علاقه خود ملاقات کنند. در این رویدادها، طرفداران و بازدیدکنندگان می‌توانند بازی‌ها را جشن بگیرند و به فناوری‌های جدید سامسونگ که در غرفه‌های المپیک سامسونگ ارائه می‌شوند، نزدیک‌تر شوند. این مکان‌ها در طول مدت برگزاری بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، میزبان علاقه‌مندان خواهند بود. برنامه غرفه‌های سامسونگ به شرح زیر است:

  • غرفه میدان مارینی المپیک سامسونگ در تاریخ ۲۹ آگوست از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب تا ۸ سپتامبر مجددا باز خواهد شد.
  • غرفه شانزلیزه ۱۲۵ المپیک سامسونگ از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب از دوشنبه تا شنبه و از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب در روزهای یکشنبه تا ۳۱ اکتبر باز است.
https://tejaratava.ir/?p=143336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰