• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
2

افزایش تیراژ تولید فلنچ و دیسک عقب و جلو دو خودروی شاهین و آریا در مالیبل سایپا

  • کد خبر : 143312
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
افزایش تیراژ تولید فلنچ و دیسک عقب و جلو دو خودروی شاهین و آریا در مالیبل سایپا
در راستای استفاده بهینه و حداکثری از توان فنی و بالابردن تیراژ قطعات محصولات خودروهای شاهین و آریا، دستگاه‌های ماشین‌کاری جدید در شرکت مالیبل‌سایپا نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، پرویز دانش‌پرور، مـدیر تولید ماشین‌کاری شرکت مالیبل‌سایپا با اشاره به افزایش تیراژ تولید محصولات شاهین و آریا در ۶ ماهه اول امسال و ادامه این روند، گفت: خرید تجهیزات و ماشین‌آلات با هدف افزایش قابلیت فرآیند ماشین‌کاری و همچنین پشتیبانی از خط تولید فلنچ و دیسک ترمز عقب و جلو  دو خودروی شاهین و آریا در راستای ایجاد ارزش افزوده قطعات و افزایش حاشیه سود، در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هدف استفاده حداکثری از توان کارشناسان و منابع داخلی مالیبل‌‌سایپا تیمی تخصصی از واحدهای ماشین‌کاری جهت نصب و راه‌‌اندازی دستگاه‌های جدید تشکیل شد و تیم اجرایی با تمام توان و تخصص اقداماتی شامل ساخت فیکسچرهای مخصوص فرزکاری و تراش‌کاری با قابلیت خطاناپذیرسازی جهت ایستگاه‌های گلوگاهی موازی را عملیاتی و اجرایی کرد.

دانش‌پرور گفت: کاهش تعداد قطعات نامنطبق و ارتقا سطح کیفی محصولات به همراه، افزایش تولید روزانه قطعات فلنچ شاهین، دیسک ترمز عقب و جلو شاهین و آریا تا ۵۰ درصد و جلوگیری از توقف خطوط تولید شرکت‌های مجموعه‌ساز، از مزایای راه‌اندازی این پروژه‌ها است.

https://tejaratava.ir/?p=143312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰