• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
1

صدور حکم کارگزینی برای ۶۷ نفر از ایثارگران

  • کد خبر : 143211
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
صدور حکم کارگزینی برای ۶۷ نفر از ایثارگران
مدیر کل امور منابع انسانی بیمه ایران اعلام کرد که با تلاش همکاران اداره کل منابع انسانی، از تعداد ۲۴۹ نفر مشمول تبدیل وضعیت، برای ۶۷ نفر پس از طی مراحل گزینش و معاینات استخدامی حکم کارگزینی صادر شده است.

رضا ابراهیم زادگان مدیر کل امور منابع انسانی آخرین وضعیت ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت استخدامی برمبنای قوانین بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
ابراهیم زادگان با اشاره به تلاش همکاران اداره کل منابع انسانی در صدور احکام مشمولین گفت: با همت همکاران از تعداد ۲۴۹ نفر مشمول تبدیل وضعیت، برای ۶۷ نفر پس از طی مراحل گزینش و معاینات استخدامی حکم کارگزینی صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: از ۳۰۴ نفر  متقاضی پس از بررسی ضوابط قانونی و شرایط فردی آنها تعداد ۲۴۹نفر مشمول تشخیص داده شد که ۲۱۸ نفر از ایشان در مراحل گزینش پذیرفته شده و ۱۸۴ نفر نیز معاینات استخدامی خود را انجام
دادند.
مدیر کل امور منابع انسانی پیگیری منافع همکاران را اولویت اول اداره کل متبوع خود دانست و  همچنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش همکاران اداره کل امور منابع انسانی و همراهی اداره کل حقوقی وامور قراردادها و مشاور محترم مدیرعامل در امور ایثارگران این فرآیند با سرعت هر چه بیشتر به انجام برسد.

https://tejaratava.ir/?p=143211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰