• امروز : جمعه - ۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد

  • کد خبر : 142924
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۲۱
هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای با حضور هیات عامل و مدیران ستادی اظهار داشت: همزمان با استقرار دولت چهاردهم، آقای دکتر میدری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جایگاه راهبری وزارتخانه قرار گرفته اند، اولین جلسه شورای معاونین برگزار شد، وزیر محترم تسلط و اشراف کامل به مسائل اجتماعی و اقتصادی وزارتخانه دارند و چند سرفصل مهم از جمله امورات بازنشستگان ،صندوق ها، اقتصاد و اشتغال را در اولویت قرار داده اند.

وی افزود: همه ارکان وزارتخانه و دستگاه های تابعه این وظیفه و تکلیف را بر عهده دارند تا در شفاف سازی ،تبیین اقدامات و حمایت از راهبردها و سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام لازم را داشته باشند تا تدابیر و برنامه های مهم دولت و وزیر محترم برای ارتقای سطح رفاه مردم به نحو مناسبی اجرایی شود.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: مطابق رهنمودها و تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش واحدهای روابط عمومی دستگاه ها در تبیین و اطلاع رسانی و شفافیت حائز اهمیت است و اقدامات روابط عمومی جایگاهی مهم در پیشبرد برنامه های اجتماعی و اقتصادی وزارتخانه دارد.

شیخ حسینی تاکید کرد: هفته دولت و متعاقب آن هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریور ماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد، این مناسبت فرصتی برای تبیین عملکرد و خدمات ارزنده بانک و معرفی اقدامات ، دست آوردها، محصولات و طرحهای بانک می باشد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: شهریور ماه مقطع زمانی مهم سال برای عملکرد بانک است، این بانک گزارش مناسبی در مجمع سالیانه ارائه داد و بانک در پی تداوم روند بهینه رشد و ارتقای شاخص ها در سال جاری است. اهداف بانک طی پنج ماهه ابتدایی در پرداخت تسهیلات و بخش مصارف تا حد بالایی محقق شده بود و در بخش منابع نیاز به تلاش بود که طی مدت اخیر با تلاش مدیران و همکاران در صف و ستاد شاهد هستیم که به لحاظ تجهیز نیز عملکرد در مسیر رشد و بهبود قرار گرفته است.

https://tejaratava.ir/?p=142924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰