• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

تلاش بیمه دی برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال/ پیش بینی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود تا پایان امسال

  • کد خبر : 142819
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
تلاش بیمه دی برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال/ پیش بینی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود تا پایان امسال
مدیرعامل بیمه دی در نشست سراسری با همکاران خود ضمن اشاره به برنامه‌ریزی این شرکت برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال، از پیش‌بینی سودی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت در وبینار سراسری با کارکنان این مجموعه که با هدف تبیین اهداف و برنامه های فصلی بیمه دی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش همکاران در سراسر کشور بیان کرد: خوشبختانه شرکت توفیق داشته طی پنج ماهه نخست امسال، جذب پرتفوی به میزان ۱۱۸ درصد را محقق کند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، دست‌یابی به حدود ۱۴۵ درصد رشد فروش را نشان می‌دهد.
وی افزود: اگرچه در سبد پرتفوی فعلی شرکت، بیمه‌های درمان سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اما با برنامه ریزی‌های تدوین شده، رویکرد شرکت به سوی خُرده فروشی با اولویت صدور بیمه‌نامه‌های زندگی خواهد بود.
موهبتی ادامه داد: شبکه فروش بیمه دی نقش بسزایی در افزایش خرده فروشی دارد و با توجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات و آموزش به اجرا درآمده، استفاده و بهره‌برداری از فرصت‌های به وجود آمده مورد انتظار است و امید می‌رود شبکه فروش به عنوان عضو موثر بیمه دی، نقش آفرینی کند.
موهبتی با اشاره به آمار عملکردی بیمه دی در سال جاری افزود: امسال پیش بینی می‌شود ضریب خسارت مطلوبی را تجربه کنیم. همه اعضای خانواده بزرگ بیمه دی باید توجه داشته باشند که حضور این شرکت در فضای رقابتی صنعت، اخلاق‌مدارانه و حرفه‌ای بوده و عملکردی خارج از این چارچوب نداشته باشد.
مدیرعامل بیمه دی در خصوص قرارداد جبران تصریح کرد: مدت زمان بررسی اسناد مستقیم ارائه شده از سوی خانواده‌های معزز ایثار و شهادت و پرداخت آن، طی تنها یک هفته به انجام می‌رسد و پرداخت خسارت به مراکز درمانی طرف قرارداد نیز به ۲ ماه کاهش پیدا کرده که مدت زمانی منطقی و طبیعی است. زیرا از این بازه زمانی، یک ماه صرف جمع‌آوری و ارسال اسناد از سوی مراکز درمانی شده و یک ماه نیز شامل بررسی اسناد و پرداخت خسارت از سوی بیمه دی می‌شود.
وی همچنین با اشاره به آمار عملکرد استان ها بیان کرد: برخی از استان ها نیازمند تلاش بیشتری در حوزه فروش هستند. در حال حاضر با برنامه محوری، بعضی از استان ها بالغ بر ۱۰۰ درصد و برخی تا ۱۴۰ درصد بودجه خود را تحقق بخشیدند. علاوه بر آن، بودجه قابل توجهی نیز خارج از برنامه محقق کرده اند که این مهم نشان دهنده عملیاتی بودن برنامه ریزی‌ها است. بدین ترتیب باید نقاط قابل بهبود شناسایی شده و درصدد رفع آن‌ها برآییم.
وی افزود: در استان‌ها باید به جذب پرتفوهای رشته‌های مختلف غیر از درمان تأکید داشت. همچنین تحقق بودجه مورد انتظار در بیمه‌های زندگی باید با جدیت دنبال شود. شعب و نمایندگی‌های یک استان باید با همکاری و همدلی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده بکوشند.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد تبلیغی ـ فرهنگی این شرکت با سازمان صدا و سیما ج.ا.ا و آغاز کمپین تبلیغاتی این شرکت تصریح کرد: شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی برای کسب سود و تأمین نظر سهامداران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در همین راستا در حوزه تبلیغات، برنامه‌ریزی منحصر به فردی را انجام داده است، که طی ۱۵ روز تبلیغات در بازه زمانی المپیک، شاهد ۲۱۰ درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.
مدیرعامل بیمه دی همچنین با برشمردن برنامه‌هایی همچون تکریم مشتریان، توجه به سامانه شکایات، وصول معوقات، برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش مهارت، از تمامی همکاران خود خواست تا با جدیت این موارد را پیگیری کنند.
در این جلسه تعدادی از همکاران شعب به نمایندگی از سایر همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

https://tejaratava.ir/?p=142819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰