• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

خدمتی نوین از بانک پاسارگاد؛ “مداد” سامانه مدیریت اسناد

  • کد خبر : 142809
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
خدمتی نوین از بانک پاسارگاد؛ “مداد” سامانه مدیریت اسناد

“مداد” یک سامانه جامع و پیشرفته در حوزه مدیریت چرخه حیات قراردادها (Contract Life Management) است که با هدف تسهیل و بهبود فرایندهای مرتبط با اسناد و قراردادها طراحی شده است.

در عصر دیجیتال امروزی، مدیریت کارآمد اسناد و قراردادها یکی از چالش‌های اساسی سازمان‌ها، به‌ویژه شرکت‌های بزرگ به‌شمار می‌آید. بانک پاسارگاد با ارائه سامانه “مداد” و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و رابط کاربری مناسب، امکانات گسترده‌ای را برای مدیریت، تدوین، ویرایش و پیگیری اسناد به کاربران ارائه می‌دهد. 
سامانه “مداد” بانک پاسارگاد از طریق یک ویرایشگر پیشرفته، امکان تدوین گروهی اسناد، بررسی تغییرات و رصد فعالیت‌های کاربران را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند اسناد خود را از طریق نمونه‌های آماده موجود در پلتفرم، ایجاد کرده و به‌صورت دسته‌جمعی مدیریت نمایند.
ویژگی‌های بارز سامانه “مداد” شامل امکان تدوین و شخصی‌سازی اسناد بر اساس نیازهای سازمان، مدیریت دسترسی‌ها و نظارت بر فعالیت‌های کاربران، ویرایش هم‌زمان یک سند توسط چند کاربر و ایجاد و ارسال دسته ‌جمعی اسناد برای امضاهای دیجیتال است. این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا با همکاران خود به طور هم‌زمان روی یک سند کار کنند، تغییرات ایجاد شده را پیگیری نمایند و به راحتی اسناد را دسته‌بندی و مدیریت کنند.
از جمله امکانات سامانه “مداد” می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
۱٫    ویرایشگر پیشرفته
۲٫    ایجاد و ارسال دسته جمعی اسناد
۳٫    وجود فرایند تأیید
۴٫    امکان ایجاد نمونه اسناد
۵٫    امکان اتصال به وب‌سرویس‌های سازمانی
۶٫    اتصال به پاراف جهت امضای اسناد
این سامانه با ایجاد امکان تعیین سطوح دسترسی توسط مدیر سیستم، امنیت و در صورت نیاز محرمانگی اسناد را نیز مورد توجه قرار داده و مجموعه کاملی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
هموطنان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای بانک پاسارگاد به نشانی https://bpi.ir مراجعه یا با شماره تماس۸۲۸۹۰-۰۲۱و سامانه پاسارگپ (گفت‌وگوی برخط) تماس حاصل فرمایند. 
جهت دریافت فایل راهنما کلیک کنید. 

https://tejaratava.ir/?p=142809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰