• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

جلسه پایش وضعیت پیمانکاران طرح های توسعه شرکت فولاد آلیاژی ایران با مدیران و رؤسای شرکت‌های پیمانکاری برگزار شد

  • کد خبر : 142770
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
جلسه پایش وضعیت پیمانکاران طرح های توسعه شرکت فولاد آلیاژی ایران با مدیران و رؤسای شرکت‌های پیمانکاری برگزار شد
به منظور توسعه تعامل مؤثر با پیمانکاران، نشست هم‌اندیشی و پایش وضعیت با حضور مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران و رؤسای شرکت‌های پیمانکاری برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، این نشست به‌منظور شناسایی مسائل و مشکلات پروژه، تقویت هماهنگی بین پیمانکارهای مختلف و رفع موانع احتمالی و مرور جدول زمان‌بندی پروژه مرتبط با هر یک از پیمانکارها و با حضور مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

محمد کمال‌زاده در این جلسه با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، بر این موضوع تأکید کرد که شرکت‌های پیمانکاری همواره شرکای کسب‌وکار شرکت فولاد آلیاژی بوده‌اند و گفت: در واقع همه ما در یک تیم قرار داریم و بایستی تلاش کنیم که گام‌به‌گام همراه هم رشد کرده و تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در مجموعه شرکت فولاد آلیاژی ایران رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در ادامه به این موضوع اشاره کرد که بخش بزرگی از فعالیت‌های جاری این شرکت در اختیار پیمانکاران است، بنابراین بایستی نسبت به بازنگری، بهبود شرایط و تعامل بیشتر تلاش کرد.

در این نشست که مهندس صفدر خانی، مدیر مالی حضور داشت پیمانکارها نیز از پرداختی‌های به‌موقع شرکت فولاد آلیاژی ایران تشکر کردند و از عملکرد این شرکت در قبال پیمانکارها ابراز رضایت داشتند.

گفتنی است در این نشست مدیران و نمایندگان شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، توسعه فولاد آلیاژی ایران، آران سیج، نصب نیرو، نوین نیرو و چکاد سازان حضور داشتند.

https://tejaratava.ir/?p=142770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰