• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

مشتری؛ هسته اصلی فعالیت بیمه

  • کد خبر : 142754
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
مشتری؛ هسته اصلی فعالیت بیمه

مدیرعامل بیمه سینا در نشست شورای مدیران بر لزوم توجه به مشتری به عنوان هسته اصلی فعالیت‌ها و ارائه خدمت مطلوب تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی‌نژاد در جمع معاونین و مدیران بیمه سینا با اشاره به عملکرد ۵ ماهه این شرکت بیان داشت: خوشبختانه شاهد رشد مطلوب در اغلب رشته‌های بیمه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم و در کنار این رشد، فرایند اصلاح ترکیب پرتفوی نیز آغاز شده و به تدریج نتایج آن مشخص می‌شود.

مدیرعامل بیمه سینا نمایندگان را سرمایه شرکت دانست و بیان داشت در فرایند اصلاح پرتفوی، شبکه فروش از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است که نباید از آن غافل شد و انتظار دارم که در قبال شبکه فروش مسئول باشیم و آنها را با جدیت حمایت کنیم، این حمایت با نظارت، هدایت و پشتیبانی همکاران ستاد به نتیجه خواهد رسید.

صلاحی‌نژاد تصریح کرد: مشتری هسته اصلی فعالیت شرکت بوده و وظیفه همکاران توجه به خواست و نیاز مشتری است که اگر این کار صورت بگیرد قطعاً درآمد و سودآوری پایدار به همراه خواهد داشت. بر همین اساس، به تازگی مدیریت خدمات پس از فروش به عنوان یک واحد سازمانی در بیمه سینا ایجاد شد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر اهداف و برنامه‌ها توسط معاونین و مدیران بیان داشت: همه مدیران وظیفه دارند ضمن پیگیری امور، برای آسان سازی فرایندها و رویه‌ها طرح و ایده ارائه کنند تا امور شرکت تسهیل شود.

مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه شرکت در حال تغییر و تحول است و باید با این تغییرات همراه شویم، ادامه داد: نگرش خود را به موضوع تغییر اصلاح کنیم و اجازه دهیم که تغییر به عنوان یک فرهنگ در سراسر شرکت نهادینه شود./

https://tejaratava.ir/?p=142754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰