• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

پرداخت بیش از ۸۰ درصد وام‌های ثبت شده در صف انتظار / برنامه‌ریزی سازمانی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری

  • کد خبر : 142734
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
پرداخت بیش از ۸۰ درصد وام‌های ثبت شده در صف انتظار / برنامه‌ریزی سازمانی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد اعلام کرد که با تدابیر انجام شده، بیش از ۸۰ درصد از وام‌های ثبت شده در صف انتظار پرداخت شده و تا پایان هفته صف انتظار به صفر خواهد رسید.

دومین جلسه شورای مدیران با حضور  دکتر اسلام کریمی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره و مدیران  ستادی  و رؤسای مناطق  همزمان با  هفته دولت در روز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳  به صورت حضوری و مجازی  برگزار شد.

در این جلسه دکتر اسلام کریمی  ضمن  تشکر از  رؤسای محترم مناطق در پاسخ به عملکرد ۶ ماهه گذشته که در ایجاد مشکلات  تاخیر در پرداخت وامها  و به وجود آمدن صف انتظار وعدم پرداخت خسارت وامهای متوفی و استرداد سپرده متوفی به وراث و همچنین موارد دیگر روشنگری نمودند، تا در رفع آنها و  ارائه خدمات بهتر برنامه ریزی گردد  تشکر نمود .

وی با توجه به گزارشی که در جلسه هیات امناء ارائه داده بودند نسبت به آسیب شناسی  و کیفیت خدمات  ارائه شده  فرمودند  به لطف خداوند و همت همکاران محترم در هفته دولت با تدابیر انجام شده بیش از ۸۰ درصد از وامهای  ثبت شده  در صف انتظار  پرداخت گردید که  در ادامه تا پایان هفته  با دریافت  کسورات ماهیانه از بنیاد شهید  این  مهم به صورت کامل  انجام می گردد، و صف انتظار به صفر خواهد رسید.

ایشان فرمودند برنامه ریزی سازمانی ما در این دوره در جهت ارائه خدمات  به جامعه ایثارگری طوری انجام شده که  ارائه خدمات به این عزیزان و اعضا محترم در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بهتر و‌بیشتر  انجام گردد، طوری که حلاوت و شیرینی دریافت وام باعث برکت در زندگی انها بشود و از این طریق از  عملکرد خدمتگزاران خود در صندوق بیش از گذشته  راضی باشند وبا  این مهم  به لطف خداوند و همت همکاران  خادمی به خانواده های ایثارگر  به طور اکمل تکمیل شود و برگ زرینی درکارنامه خدمتی صندوق ثبت گردد.

در ادامه  با توجه به اهمیت روز کارمند و همچنین درخواست  همکاران در راستای معیشت و دغدغه هزینه های زندگی دستور دادند  کمیته ویژه ای  از همکاران ستاد و استانها  تشکیل گردد تا نسبت به  پرداخت های ماهیانه و کسورات  بیمه و مالیات   و … راه کار های  قانونی را بررسی و ارائه نمایند. 

شایان ذکر است  در راستای ایجاد تعامل  و همبستگی در جهت ارائه خدمات  بهتر  به جامعه ایثارگری  مقرر گردید  همایش  رؤسای مناطق  و مدیران   در نیمه دوم  شهریور ماه   برگزار گردد. 

https://tejaratava.ir/?p=142734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰