• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

سقف صندوق طلای تابان تمدن تکمیل شد

  • کد خبر : 142678
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
سقف صندوق طلای تابان تمدن تکمیل شد
با استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران درکمتر از سه هفته سقف واحدهای قابل صدور صندوق سرمایه گذاری طلای تابان تمدن با نماد تابش مجددا تکمیل شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن ( با نماد تابش) با کسب بازدهی ۶ درصدی در مرداد ماه ۱۴۰۳ توانست در کمتر از سه هفته دارایی تحت مدیریت این صندوق را از ۷۵۰ میلیارد تومان به بیش از ۱٫۵۰۰میلیارد تومان افزایش دهد.
در ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ سقف واحدهای قابل صدور صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن با نماد معاملاتی تابش، از ۵۰۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری به ۱,۰۰۰ میلیون واحد افزایش یافت. 
صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن، با موافقت‌نامه سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ آغاز به فعالیت نمود. این صندوق با  تخصیص منابع سرمایه‌گذاران خود به خرید گواهی سپرده کالایی شمش و سکه طلا و اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلا یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنوع‌بخشی سبد سرمایه‌گذاری و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌باشد.
شروع فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن در تابلوی معاملات از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ بوده است و هدف صندوق، ایجاد بازدهی بالا و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری می‌باشد.
صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن با خالص ارزش دارایی‌ بالغ بر ۱٫۵۰۰ میلیارد تومان  با دارا بودن بیش از ۹۰ درصد گواهی شمش طلا و مابقی گواهی سپرده تمام سکه موفق به کسب بازدهی بیش از ۴۶ درصد از ابتدای تأسیس تا پایان مردادماه ۱۴۰۳شده است.
 با توجه به حباب اندک در شمش طلا و وزن بالای گواهی سپرده شمش در صندوق، صندوق تابش در دوره مردادماه با کسب بازدهی ۶ درصدی، جایگاه دومین صندوق پربازده طلای بازار سرمایه را کسب نموده است.
شایان ذکر است، دارایی تحت مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری تابان تمدن در مدت کمتر از یکسال با افزایش بیش از ۷ برابر، به رقمی بالغ بر ۱٫۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
دسترسی آسان به صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن (با نماد تابش) از طریق سامانه معاملاتی آی‌بی‌تریدر و تمامی سامانه‌های معاملاتی بازار سرمایه امکان‌پذیر است.
همچنین صندوق‌ سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد که با هر میزان سرمایه اقدام به سرمایه‌گذاری در این صندوق نموده و در صورت تمایل به تدریج سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند.

https://tejaratava.ir/?p=142678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰