• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

تقویت شبکه فروش، اولویت بیمه میهن + ویدئو

  • کد خبر : 142669
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
تقویت شبکه فروش، اولویت بیمه میهن + ویدئو
با هدف ایجاد انگیزه و آموزش شبکه فروش شرکت بیمه میهن، تیمی متشکل از کارشناسان مدیریت‌های امور شعب و نمایندگان، آموزش و بازاریابی و فروش شرکت بیمه میهن، با همکاران، کارگزاران و نمایندگان استان‌های سمنان و گلستان برگزار کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، در این نشست، ضمن قدردانی و تودیع مدیران سابق شعب این استان‌ها و معارفه مدیریت‌های جدید، اهداف و راهبردهای شرکت در حوزه فروش نیز تبیین شد.

در این دیدارها مدیر توسعه بازار شرکت ضمن تشریح جایگاه فعلی و عملکرد شرکت، هدفگذاری بودجه بر مبنای سهم پرتفوی استانی را مورد تاکید قرار داد.

وی یادآور شد مهمترین بخش هر مجموعه اقتصادی فروش محور، شبکه فروش آن است به طوریکه حیات و ممات شرکت‌های بیمه کاملا منطبق با فعالیت شبکه فروش است. ضمن اینکه موفقیت در تغییر رویکرد فعلی شرکت بعد از تغییراتی که طی این دو سال در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است، متضمن فعالیت بهینه و اثرگذار شبکه فروش است.

مدیر بازاریابی و فروش بیمه میهن، یادآور شد: تغییر روند فعلی صرفا با تغییر رویکرد و دیدگاه‌ها با هدف‌گذاری‌های کوتاه مدت و بلندمدت قابل تصور است.

https://tejaratava.ir/?p=142669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰