• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
1

دومین جشنواره «مهرپوز» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز شد

  • کد خبر : 142663
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
دومین جشنواره «مهرپوز» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز شد
در راستای تقویت توان مالی دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت غیرحضوری متصل به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دومین جشنواره «مهرپوز» کلید خورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دومین جشنواره «مهرپوز» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز شد و تا پایان آبان ماه ادامه دارد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور افزایش توان مالی دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، برای دومین بار اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

هدف بانک از برگزاری این جشنواره این است تا از محل امتیاز مکتسبه حساب مرتبط با دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، اقدام به پرداخت وام قرض‌الحسنه به این افراد کند.

متقاضیانی که قصد دارند در این جشنواره شرکت کنند باید ۳ شرط اساسی ورود به آن را داشته باشند. اول اینکه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حساب داشته باشند. دوم اینکه دارای دستگاه کارتخوان فروشگاهی یا درگاه پرداخت غیرحضوری باشند. شرط سوم هم داشتن حداقل ۳۵ میلیون تومان معدل حساب است.

شرکت در این جشنواره مزایای زیادی برای این دارندگان دارد. امکان دریافت وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا و خدمات از طریق طرح «کالاکارت» و بازپرداخت اقساطی نیز برای این گروه فراهم است. علاوه بر این موضوع، متقاضیان می‌توانند از طریق انعقاد قرارداد «پذیرندگی طرح کالاکارت»، از فروش اقساطی محصولات خود نیز منتفع شوند.

متقاضیان با شرکت در این جشنواره می‌توانند تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد صفر تا ۴ درصد دریافت کنند. سقف بازپرداخت این تسهیلات، ۶۰ ماهه است. همچنین، بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور دست مشتری را برای بازپرداخت تسهیلات باز گذاشته است؛ یعنی، مشتریان می‌توانند یا به صورت ماهانه این اقساط را پرداخت کنند یا شیوه رأسی یا همان (پرداخت یکجا) را انتخاب نمایند.

همچنین، با شرکت در این جشنواره، امکان دریافت دسته چک صیادی نیز برای افراد فراهم می‌شود. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که امکان دوره معدل‌گیری بر اساس انتخاب مشتری تا پایان سال و بدون محدودیت است.

مهلت شرکت در این جشنواره از اول شهریور تا پایان آبان ماه است. متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کنند. سپس، با ارائه مستندات شغلی و تکمیل فرم درخواست دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت غیرحضوری خود، در این جشنواره شرکت کنند.

https://tejaratava.ir/?p=142663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰