• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
2

پروژه های توسعه ای حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی بانک ملی ایران بررسی شد

  • کد خبر : 142626
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
پروژه های توسعه ای حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی بانک ملی ایران بررسی شد

در جلسه کمیته مضمون استراتژیک، وضعیت پیشبرد و پروژه های در حال انجام حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی بانک ملی ایران با حضور عضو هیات مدیره، مدیران ارشد و روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل ستادی بانک بررسی و در آن راهکارهای شناسایی شده در حوزه‌ توسعه این حوزه تشریح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اعضای این کمیته در جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه بین الملل و خدمات تجارت خارجی بانک و نقش کلیدی آن در موفقیت و ایجاد دستاوردهای جدید بانک بر همکاری واحدها با یکدیگر به منظور اجرای جامع و به موقع راهکارهای ذیل مضمون، تاکید کردند.

صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این جلسه با تاکید بر اهمیت ارایه خدمات به مشتریان و همکاری بیشتر واحدهای صف وستاد در پیاده‌سازی دقیق و منظم پروژه‌های این حوزه تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به این نکته که واحدهای متولی باید در پیشبرد موضوع و ارائه گزارش به کمیته، اهتمام کامل داشته باشند، همسویی اقدامات ادارات کل با پروژه های تعریف شده در مضامین استراتژیک بانک را ضروری دانست.

علی رضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران نیز در این جلسه با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی بانک، تسریع در تکمیل داده های بانکی در این خصوص را خواستار شد.

در بخش دیگری از این جلسه، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد پروژه های در حال انجام، راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی پرداختند و دستورات لازم جهت رفع موانع و تسریع در انجام پروژه‌ها به مجریان اعلام شد.

مکانیزه نمودن پیام های سویفت، سامانه ذخیره گیری مطالبات ارزی، نظام سنجی اطلاعات شعب خارج از کشور  و امکان گزارشگری داینامیک در سامانه جامع ارزی از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.

https://tejaratava.ir/?p=142626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰