• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

در راستای تحقق بندر امام نوین: راه اندازی یکی از بزرگترین پروژه های بازرسی مبتنی بر ریسک(RBI) خاورمیانه در پتروشیمی بندرامام

  • کد خبر : 142587
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
در راستای تحقق بندر امام نوین: راه اندازی یکی از بزرگترین پروژه های بازرسی مبتنی بر ریسک(RBI) خاورمیانه در پتروشیمی بندرامام
مدیر دارایی های فیزیکی پتروشیمی بندرامام از استقرار و راه اندازی سامانه بازرسی بر مبنای ریسک (RBI) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه های خاورمیانه در این مجتمع خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ؛ مهندس سالم پور مدیر دارایی های فیزیکی پتروشیمی بندرامام با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس پروژه بندرامام نوین و تاکید مدیرعامل فرایند سامانه RBI این مجتمع بر اساس آخرین نسخه از استانداردهای روز دنیا در حوزه مدیریت بازرسی فنی طراحی و راه اندازی شد.

مهندس سالم پور همچنین افزود: این سامانه از نظر تعداد تجهیزات و فیلدهای اطلاعاتی تحلیلی به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های RBI در خاورمیانه به شمار می رود که در آب نیرو آغاز به کار کرد.

مدیر دارایی های فیزیکی پتروشیمی بندرامام ادامه داد: استقرار سامانه RBI به عنوان یکی از بخش های مهم پروژه عظیم طرح استقرار مدیریت دارایی فیزیکی می باشد که موجب کاهش قابل ملاحظه هزینه های نگهداشت و بازرسی فنی، بهبود چشم گیر فعالیت های پیش اقدام و افزایش سطح ایمنی در کلیه واحدهای عملیاتی این مجتمع خواهد شد.

این مجتمع در دو سال اخیر برای عملیاتی کردن پروژه بندرامام نوین طرح جامع استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی را برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور اجرا کرده است.

طرح جامع استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی علاوه بر افزایش ایمنی، هزینه های بازرسی، تعمیر و نگهداشت را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد و با کاستن از حوادث به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند.

لازم به ذکر است پیاده سازی سیستم جامع مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی بندرامام باعث امتیاز ۱۳/ ۵۹ و دریافت نشان ۷ ستاره تندیس برنزی مدیریت دارایی فیزیکی ‌و همچنین دریافت لوح تقدیر از مدیرکل دارایی های فیزیکی وزارت نفت شد.

https://tejaratava.ir/?p=142587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰