• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
1

ال‌جی از سری جدید ماشین لباسشویی‌های خود، با یک دسته‌بندی جدید برای ظرفیت بالاتر، در IFA 2024 رونمایی می‌کند

  • کد خبر : 142528
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
ال‌جی از سری جدید ماشین لباسشویی‌های خود، با یک دسته‌بندی جدید برای ظرفیت بالاتر، در IFA 2024 رونمایی می‌کند
راهکارهای جامع و جدید ماشین لباسشویی ال‌جی، در فضایی متنوع، نیازهای مشتری را برآورده می‌کند و قابلیت شستشوی قدرتمند و دیگر ویژگی‌های آسان و مشتری‌مدارانه را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG)، قرار است از جدیدترین ماشین لباسشویی خود در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کند. این مدل جدید دارای فناوری پیشرفته هوش مصنوعی Direct Drive™ (AI DD™) ۲٫۰ و ویژگی‌های چرخه مراقبت از حیوانات خانگی است که عملکردی مؤثر با ظرفیت بیشتر و کارآمدتر را ارائه می‌دهد.

ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته کم‌ارتعاش خود، اولین لباسشویی خود را در رده ۲۵ اینچی ارائه می‌کند و راحتی بارهای شستشوی بزرگ‌تر را با افزایش ظرفیت درام تا ۱۶ کیلوگرم تضمین می‌نماید. علاوه بر افزایش ظرفیت، این لباسشویی جدید یک فناوری پیشرفته هوش مصنوعی را عرضه می‌کند که عملکرد خود را بهبود می‌دهد.

هسته اصلی عملکرد این لباسشویی جدید AI DD 2.0 است که از فناوری یادگیری پیشرفته برای تشخیص خودکار وزن بار، نرمی پارچه و سطح خاک لباس‌ها استفاده می‌کند. سپس لباسشویی از فناوری ۶Motion™ برای انتخاب الگوی شستشوی بهینه استفاده می‌کند و آسیب پارچه را تا ۱۰ درصد کاهش می‌دهد تا لباس‌ها دوام بیشتری داشته باشند. دمای ۶۰ درجه سانتیگراد و چهار چرخه شستشو با آب گرم، به طور موثر ۹۹ درصد از بوی حیوانات خانگی را از بین می‌برد.

علاوه بر این، لباسشویی جدید ال‌جی با فناوری پیشرفته و ویژگی‌های دیگر، تجربه شستشو را ساده‌تر می‌کند. به لطف فناوری TurboWash™ ۳۶۰، چرخه های شستشو را می توان به تنها ۳۹ دقیقه کاهش داد، در حالی که فناوری ezDispense™ با تعیین مقدار لازم مواد شوینده برای یک بار، فرآیند را ساده می‌کند. این لباسشویی در مجموع تا ۳۹ چرخه شستشو را ارائه می‌دهد و به طور خودکار چرخه‌ها و ویژگی‌های پرکاربرد را به ذهن متبادر می‌کند تا زمان صرف شده برای انتخاب تنظیمات را به حداقل برساند. کاربران همچنین می‌توانند به گزینه Cycle List Edit دسترسی داشته باشند تا ترجیحات خود را براساس عادت‌هایشان، شخصی‌سازی کنند.

این لباسشویی، از موتور معروف Inverter DirectDrive™ LG – که از جمله فناوری‌های پیشرفته اجزای اصلی شرکت ال‌جی است – استفاده می‌کند، تا عملکردی بی‌صدا و دوام بیشتر ارائه دهد.

لیو جائه چول، مدیر شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، در این‌باره گفت: «خوشحالیم که ماشین لباس‌شویی جدید خود را به نمایش می‌گذاریم و نشان می‌دهیم که چگونه فناوری‌های شرکت ما، فرآیند شستشو را با ظرفیت افزایش یافته و ویژگی‌های مناسب ساده می‌کنند. ما به معرفی راهکارهای لوازم خانگی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی که نیازهای فضاها و سبک‌های زندگی متنوع را برآورده می‌کنند، ادامه می‌دهیم و مزایای پیشرفته‌تری را برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره برای همه ارائه می‌کنیم.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2024، می‌توانند از ۶ تا ۱۰ سپتامبر در غرفه این شرکت (سالن ۱۸، برلین) از آخرین نوآوری‌های ال‌جی، از جمله این ماشین لباسشویی جدید، دیدن کنند.

https://tejaratava.ir/?p=142528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰