• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
1
طی حکمی از سوی وزیر صمت؛

آقاجانلو، سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران شد

  • کد خبر : 142450
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
آقاجانلو، سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران شد
طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «محمد آقاجانلو» به سمت «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران» منصوب و معرفی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی «محمد آقاجانلو» را به سمت «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران» منصوب و معرفی کرد.

در حکم وزیر صمت برای آقاجانلو آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارت ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) کوشا باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند حکیم و حضرت ولی‌عصر (عج) خواستارم.»

گفتنی است، «محمد آقاجانلو» که دانش‌آموخته رشته مهندسی مواد و متالورژی از دانشکده فنی دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد است، پیش از این در جایگاه قائم‌مقام و مشاور ارشد اجرایی رئیس هیات عامل و معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی این سازمان فعالیت داشته است.

آقاجانلو همچنین در سال‌های گذشته مدیریت دفتر صنایع معدنی ایمیدرو را برعهده داشت و علاوه بر این در سوابق کاری خود مدیریت برخی از طرح‌های توسعه‌ای این سازمان و مدیرعاملی شرکت ملی فولاد را نیز بر عهده داشته است.

https://tejaratava.ir/?p=142450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰