• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
0

ابر محموله جاده ای ایران تحت پوشش بیمه پاسارگاد به مقصد رسید

  • کد خبر : 142431
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
ابر محموله جاده ای ایران تحت پوشش بیمه پاسارگاد به مقصد رسید
یکی از بزرگترین محموله های تاریخ حمل و نقل فوق سنگین کشور تحت پوشش بیمه باربری پاسارگاد در مسیر نصب و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ راکتور احیای آهن اسفنجی با تکنولوژی روز دنیا تحت پوشش بیمه باربری بیمه پاسارگاد از اراک به کرمان حمل شد.  با نصب این راکتور ظرفیت تولید آهن اسفنجی کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان واقع در چترود کرمان ۲ میلیون تن خواهد شد.

این محموله در مهرماه ۱۴۰۲ از ماشین سازی اراک تحت پوشش بیمه باربری پاسارگاد بارگیری و به عنوان بزرگترین محموله ترافیکی کشور به وزن ۵۳۱ تن ناخالص، عرض و ارتفاع ۱۲متر وطول ۴۰ متر از طریق جاده حمل شد.

برای ایجاد بسترهای لازم حمل این محموله ، ارگان های مختلف از جمله پلیس راهور، شهرداری‏‌ها، شرکت‏‌های برق منطقه‏‌ای و ادارات راه و شهرسازی استان‏‌ها به منظور تسهیل رفع مشکلات ترافیکی، ساختمانی، جاده‌‏ای و برق فشار قوی پای کار بودند و پس از گذشت قریب به یکسال این محموله به مقصد رسید.

با توجه به ابعاد بزرگ و ارزش این محموله همچنین حساسیت های حمل و بارگیری ، بیمه پاسارگاد ریسک حمل و باربری این محموله خاص ترافیکی که انتقال آن در مسیر ۱۲۵۰ کیلومتری درحدود یک سال زمان برد را پذیرفت. این اقدام رکوردی کم نظیر در قبول تعهدات محموله‌های ترافیکی خاص درصنعت بیمه توسط یک شرکت بیمه  محسوب می شود.

https://tejaratava.ir/?p=142431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰