• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
0
با تلاش شبانه روزی و انجام یک کار جهادی محقق شد؛

خدمت رسانی ۳۵ موکب شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین سیرجان در راهپیمایی جاماندگان اربعین

  • کد خبر : 142408
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۵۰
خدمت رسانی ۳۵ موکب شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین سیرجان در راهپیمایی جاماندگان اربعین
شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین با برپایی ۳۵ موکب، به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین، خدمت رسانی کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، هرساله تعداد زیادی از عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از نقاط مختلف سیرجان در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین که بیانگر جلوه ای از شکوه و قدرت جهان اسلام است ، حضور بهم می رسانند که تسهیل مقدمات برپایی این مراسم بزرگ، نیازمند انجام یک کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی است.
در این راستا، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، اربعین امسال نیز با برنامه‌ریزی بهتر نسبت به سنوات گذشته، با برپایی ۳۵ موکب مختلف و خدمت رسان شامل (رادیو اربعین، گمشدگان، کودک و نوجوان، سرگرمی، آرایشگاه مردانه، روانشناسی، پذیرایی، واکس،هلال احمر، روایتگری، خدمات پزشکی و پرستاری، ناشنوایان، ستاد اقامه نماز، شربت خانه و… ) در محل امامزاده علی(ع) سیرجان به شرکت کنندگان در این مراسم معنوی خدمت ارائه کرد و از جمعیت دهها هزار نفری پذیرایی نمود.
گفتنی است خدمت رسانی این مواکب که از حضور مربیان با سابقه و گویندگان صدا و سیما بهره مند بودند، با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان همراه بود.
لازم به ذکر است، همزمان با برگزاری مراسم پیاده روری اربعین در کشور عراق، ۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین که به همراه خانواده با ۸ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شده بودند، پس از حضور در این مراسم معنوی، به شهر سیرجان بازگشتند.

https://tejaratava.ir/?p=142408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰