• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز کارمند

  • کد خبر : 142397
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز کارمند
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن چهارم شهریورماه دومین روز از هفته دولت و گرامیداشت مقام کارمند را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن چهارم شهریورماه دومین روز از هفته دولت و گرامیداشت مقام کارمند را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی‌ نام خود را جاودان کرد

چهارم شهریور ماه مصادف با روز کارمند به عنوان یکی از مهمترین روزهای هفته دولت، فرصتی مغتنم است برای قدردانی از زحمات موتورهای محرک نظام اداری کشور که در چرخه خدمت به جامعه نقشی کلیدی را ایفا می‌کنند.

کارمندی در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های وابسته به آن در کنار انجام وظیفه، عمل به تکلیفی دنیوی و اخروی است که با گام برداشتن در مسیر خدمت صادقانه به خانواده ها معظم و معزز شاهد و ایثارگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق می‌گردد.

لذا بدینوسیله بر خود لازم و واجب می‌دانم ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاش های بی دریغ تمام برادران و خواهران ارجمندم در بخش ها و سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به ویژه همکاران خدوم، صادق، دلسوز و صمیمی در صندوق قرض الحسنه شاهد و ویژه‌تر همکاران عزیزم در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که به عنوان بانکدار اجرایی صندوق نقش خط مقدم خدمت رسانی به اعضاء را دارند قدردانی نموده و سلامتی، بهروزی و شادکامی برای همه‌ی خدمتگزاران راستین شهداء را از درگاه ایزد منان مسألت نمایم.

اسلام کریمی 

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره

https://tejaratava.ir/?p=142397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰