• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
2
با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و مجوز سازمان توسعه تجارت ایران

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست برگزار می‌شود

  • کد خبر : 142022
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست برگزار می‌شود
با توجه به اهمیت حفاظت محیط‌زیست و ترغیب و تشویق صنایع، معادن، پتروشیمی‌ها به حمایت از گونه‌های گیاهی و جانوری و تلاش برای ارتقاء کیفیت هوا و نیز به منظور آگاهسازی اقشار جامعه در راستای صیانت از زیست بوم ایران، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست در اواخر آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری ،این نمایشگاه با محوریت «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» و اهمیت مسئولیت اجتماعی در روزهای ۲۹ آبان لغایت دو آذر ماه ۱۴۰۳ توسط شرکت «ایده تجارت هرمس» و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و نیز مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی، ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالین حوزه محیط زیست، معرفی و تشویق به‌کارگیری راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته درجهت کاهش مصرف سوخت و انرژی و نیز حفظ منابع طبیعی، تقویت ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتارهای سازگار با محیط زیست، برگزار خواهد شد.
متقضیان جهت حضور در این نمایشگاه و رزرو غرفه می‌توانند به پایگاه www.Envirex.ir مراجعه و ثبت‌نام نمایند. گفتنی است بازدید برای عموم آزاد و رایگان است.

https://tejaratava.ir/?p=142022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.