• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
1
مشکلات موجود در دیدار مقامات صنعت بیمه و اعضای ارشد سرکنسولگری در نجف بررسی شد

روز پرکار رئیس کل و مدیران صنعت بیمه در عراق

  • کد خبر : 141950
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
روز پرکار رئیس کل و مدیران صنعت بیمه در عراق
پس از بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از موکب شرکت بیمه گر اربعین و چند موکب دیگر، نشست مشترک ایشان با اعضای سرکنسولگری ایران در نجف برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در دیدارهای جداگانه با مقامات ارشد کنسولگری و همچنین میز خدمت شرکت بیمه معلم نسبت به ضرورت ایفای کامل تعهدات صنعت بیمه در آیین بین المللی اربعین حسینی، تاکید کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به رضایتمندی حداکثری بیمه گذاران در سال های گذشته بر بهبود شرایط و استمرار خدمات رسانی سریع به زیاندیدگان تاکید کرد و افزود: تعامل با نهادها و سازمان های عراقی یک ضرورت آشکار است که خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته در ستاد اربعین صنعت بیمه بخش مهمی از هماهنگی ها صورت گرفته است.
وی عملیات بیمه گری اربعین را یک اقدام فرامنطقه ای خاص، توصیف کرد و اظهار داشت: نقش سفارت خانه ها، کنسولگری ها و دفاتر نمایندگی ها در خارج از کشور به تسهیل امر بیمه گری و ارائه خدمات برتر و پوشش بیمه ای کامل تر به خسارت دیدگان، منتهی خواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تیم های اعزامی شرکت بیمه گر در بخش های تدارکاتی، ارزیابی و جبران خسارت، خاطرنشان کرد: بهره گیری شرکت بیمه معلم از تجارب شرکت های بیمه گر ایرانی در سال های گذشته، ضریب خطا و مشکل را به شکل محسوسی کاهش داده که این امر رضایت حداکثری بیمه گذاران را به دنبال خواهد داشت.
شایان ذکر است که رئیس کل بیمه مرکزی در این ملاقات ها علاوه بر دیدار و گفتگو با مقامات سرکنسولگری ایران در نجف و مدیرعامل شرکت بیمه معلم با برخی از مقامات محلی و بیمه گذاران نیز ملاقات کرد.

https://tejaratava.ir/?p=141950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.