• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

تغییر ساختار شعب بیمه سینا در آینده نزدیک

  • کد خبر : 141892
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
تغییر ساختار شعب بیمه سینا در آینده نزدیک
مدیرعامل بیمه سینا طی سفر به مازندران و بازدید از شعب این استان از تغییر ساختار شعب این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، علی صلاحی نژاد ضمن حضور در شعبه بابل و ساری با همکاران این دو شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد و با نحوه فعالیتها و اقدامات آنها آشنا شد.

وی همچنین در نشستی با همکاران و نمایندگان استان، پس از شنیدن دیدگاه‌ها و مسائل مورد نظر آنها به تشریح اهداف کلان ۶ گانه ابلاغی پرداخت.

صلاحی‌نژاد در این دیدار با اشاره به لزوم توسعه کمی و کیفی شبکه فروش افزود: در حال حاضر فقط ۳۰ درصد از مجموع پرتفوی شرکت از طریق نمایندگان جذب شده در حالی که حمایت از شبکه فروش باید با هدف پایداری و سودآوری پرتفوی در اولویت شعب قرار گیرد.

وی وظیفه شعب را حمایت، هدایت، نظارت و پشتیبانی از نمایندگان عنوان کرد و افزود: توسعه شبکه فروش همراه با آموزش و مهارت افزایی و با مساعدت و پشتیبانی شعب صورت پذیرد.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات و مسائل نمایندگان ادامه داد: بازنگری در رتبه بندی نمایندگان آغاز شده و پس از آن، پرداخت وام به آنها بر اساس رتبه بندی جدید انجام خواهد شد.

وی در توضیح برنامه‌ی اصلاح ساختار و کارکرد شعب بیمه سینا بیان داشت: به زودی تغییر ساختار شعب به سرپرستی صورت می‌گیرد و نقش نظارتی سرپرستی‌ها و باجه‌های زیر مجموعه بر مراکز صدور و خسارت پررنگ‌تر خواهد شد.

صلاحی نژاد با تاکید بر توجه به فروش محصول کامل و رعایت اخلاق حرفه‌ای و صداقت در برخورد با مشتریان گفت: در بیان ویژگی‌ها و مزایای محصولات و خدمات بیمه‌ای صداقت را رعایت و از فروش محصول ناقص خودداری کنید.

این گزارش می افزاید، در آغاز این نشست رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان مازندران به بیان مسائل، دیدگاه‌ها و دغدغه های نمایندگان بیمه سینا پرداخت و خواستار رفع این مسائل با حمایت مدیریت عامل شد.

https://tejaratava.ir/?p=141892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.