• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
4
رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از موکب بیمه معلم در فرودگاه امام خمینی (ره) :

رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود

  • کد خبر : 141879
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود
صنعت بیمه کشور در پوشش بیمه ای زائران بین الحرمین فراتر از ماموریت های حرفه ای و مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.
رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می رود و شرکت بیمه گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.
گفتنی است در این بازدید جمعی از بیمه گذاران اربعین، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کردند.

https://tejaratava.ir/?p=141879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.