• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
1

شروع به کار دوباره واحد آمونیاک پتروشیمی لردگان

  • کد خبر : 141752
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
شروع به کار دوباره واحد آمونیاک پتروشیمی لردگان
واحد آمونیاک پتروشیمی لردگان که از حدود ده روز پیش به دلیل قطعی گاز فعالیت خود را متوقف کرده بود، با حمایت برخی مسئولان مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش تجارت آوا، یک منبع کارگری در استان چهار محال بختیاری اعلام کرد: واحد آمونیاک مجتمع پتروشیمی لردگان که از حدود ده روز پیش به دلیل قطعی گاز کارخانه به حالت تعطیلی درآمده بود و کارگران شاغل این واحد تولیدی کاری برای انجام دادن نداشتند، بازگشایی شد.

این کارگر با بیان اینکه هم اکنون خطوط این کارخانه فعال است و از روز یک شنبه فعالیت خود را از سر گرفته است، در ادامه افزود: مشکلات مالی این پتروشیمی مربوط به وصول نشدن به موقع طلب‌های آن از نهادهای دولتی بویژه وزارت جهاد کشاورزی است که در نهایت بدهی شرکت پتروشیمی لردگان به اداره گاز باعث شد هفته پیش ماموران اداره گاز بعد از چندین بار اخطار اقدام به قطع گاز این واحد کردند.

او با بیان اینکه با قطع گاز پتروشیمی لردگان جدا از به خطر افتادن امنیت شغلی کارگران تحویل کود شیمیایی به کشاورزان با مشکل روبرو می‌شود، در پایان افزود: امیدواریم با تداوم حمایت مسئولان برای وصول طلبهای مالی پتروشیمی بخش زیادی از مشکلات مرتفع و امنیت شغلی و معیشتی کارگران تامین شود.

منبع: ایپنا

https://tejaratava.ir/?p=141752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.