• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
1

برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران صنعت بیمه در سندیکای بیمه گران ایران

  • کد خبر : 141716
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران صنعت بیمه در سندیکای بیمه گران ایران
در مراسمی با حضور محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، محمد رضا کشاورز رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران، محسن قلی پور سرپرست مدیریت روابط عمومی بیمه مرکزی و جمعی از مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه، از خبرنگاران تخصصی این صنعت تقدیر شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در ابتدای این جلسه که روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ و در محل سالن جلسات سندیکا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید صنعت بیمه خانم «لیلا اکبر پور»، با اهدای لوحی به اعضای خانواده آن مرحومه، از خدمات بی شائبه ایشان به صنعت بیمه طی بیش از ۲۰ سال گذشته قدردانی شد.

در ادامه، رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران ضمن یادآوری منش و اخلاق حرفه ای مرحومه اکبر پور گفت: رسانه های می توانند با اطلاع رسانی صحیح، پردازش نقاط ضعف و نمایش قدرت صنعت بیمه به شکل منصفانه و با دوری از حواشی، باعث تعالی جامعه و صنعت بیمه شوند.

کشاورز ضمن قدردانی از خبرنگارانی که با قلم خود سعی در ارتقای سطح فرهنگ بیمه دارند، افزود: همکاران من در صنعت بیمه نیز به نقدهای سازنده خبرنگاران در راستای کمک به رشد صنعت، نیازمندند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت حرفه ای مرحومه اکبرپور در حوزه صنعت بیمه، اظهار امیدواری کرد با الگو برداری از اخلاق حرفه ای، انصاف و صداقت ایشان، همکاری میان رسانه ها و صنعت بیمه بیش از پیش توسعه یابد.

پورکیانی گفت: در تلاشیم با طراحی یک تندیس به نام مرحومه اکبرپور و اهدای آن به خبرنگاران و رسانه های فعال و برتر حوزه صنعت بیمه به صورت سالانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، قدردان زحمات اهالی رسانه باشیم.

دبیرکل سندیکای بیمه گران همچنین با اشاره به برخی چالش های درونی و بیرونی که صنعت بیمه با آن دست به گریبان است، گفت: اصلی ترین مشکل فعلی، نگاه غیرتخصصی به صنعت بیمه است، که از مصادیق آن برخی نهادهایی است که به دنبال وضع عوارضی را به بیمه گران هستند و می خواهند به نوعی بسیاری از مشکلاتشان را از طریق صنعت بیمه حل کنند که امیدواریم با همکاری اهالی رسانه، بتوانیم بر این مشکلات غلبه کنیم.

وی ادامه داد: سالی که گذشت یکی از پرحاشیه ترین سال ها از جهت فشار به صنعت بیمه، برای تحمیل عوارض به این صنعت بود که با تلاش و همکاری های بیمه مرکزی ج.ا.ا، سندیکای بیمه گران و صندوق تامین خسارت های بدنی و حضور فعال در مجلس شورای اسلامی توانستیم بخش قابل توجهی از عوارض را حذف کنیم..

پورکیانی با بیان اینکه گسترش فرهنگ بیمه در جامعه نیازمند تلاش جمعی مردم و مسئولان و خبرنگاران است، افزود: در تلاشیم با همکاری کارگروه روابط عمومی سندیکا، شورایی متشکل از رسانه‌ها تشکیل دهیم تا اصحاب رسانه بتوانند مسائل تخصصی این حوزه را از طریق آن مطرح و حل و فصل نمایند.

گفتنی است در این مراسم جمعی از خبرنگاران با اشاره به موضوعات روز صنعت بیمه، به طرح دیدگاه های خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر، از خبرنگاران حاضر در جلسه قدردانی گردید.

https://tejaratava.ir/?p=141716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.