• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
1

پویش تامین مالی جمعی «شرکت صنایع غذایی سحر همدان» آغاز شد

  • کد خبر : 141612
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
پویش تامین مالی جمعی «شرکت صنایع غذایی سحر همدان» آغاز شد
پویش تامین مالی جمعی شرکت صنایع غذایی سحر همدان با هدف تولید و فروش انواع سس و شوریجات (محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر) از بستر سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد آغاز شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، سرمایه مورد نیاز این طرح ۲۵۰میلیارد ریال ودوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۱۴روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح  34درصد سالیانه می باشد که به صورت فصلی به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی و دریافت چک صیادی می باشد .

بنابر این گزارش ؛ فروش شرکت صنایع غذایی سحر همدان در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب مبلغ ۹,۹۸۷,۰۶۶ و ۱۲,۵۰۶,۹۷۱ میلیون ریال بوده است. از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع رب، انواع سس، انواع مربا، انواع کنسرو و سایر محصولات مواد غذایی از این دست اشاره کرد.

شایان ذکر است ، از بستر سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از زمان شروع فعالیت تا به امروز بیش از ۲٫۵همت تامین مالی صورت گرفته است .این پلتفرم از نگاه  سرمایه گذاران پلتفرم جذابی بوده که تقریبا ۶ هزار نفر اشخاص حقیقی به این پلتفرم مراجعه و توانسته اند سرمایه گذاری کنند. همچنین بالغ بر ٧٠ تا ٨٠ میلیارد تومان به این سرمایه گذاران سود پرداخت شده و این آپشن سرمایه گذاری برای طیفی از سرمایه گذارانی که دنبال منابع درآمدی ثابتی هستند جذاب می باشد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

https://tejaratava.ir/?p=141612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.