• امروز : جمعه - ۹ شهریور - ۱۴۰۳
2
در بازدید سرزده از شعبه آپادانا بیمه رازی اعلام شد؛

معرفی طرح‌های سرمایه گذاری متناسب با نرخ تورم در آینده نزدیک

  • کد خبر : 141463
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
معرفی طرح‌های سرمایه گذاری متناسب با نرخ تورم در آینده نزدیک
در بازدید سرزده مدیرعامل بیمه رازی از شعبه آپادانا این شرکت، حجتی در رابطه با معرفی از طرح‌های جدید سرمایه گذاری متناسب با نرخ تورم خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی به همراه اسد اسدی- سرپرست معاونت اجرایی و جواد امیرپور- سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه رازی از شعبه آپادانا شرکت بازدید کرد.

در این بازدید سرزده حجتی با اشاره به سیاست‌های کلان شرکت بیمه رازی، گفت: در سال جاری متعادل سازی پرتفوی شرکت با توجه به بیمه نامه‌های خرد در کنار دستیابی به پرتفو سودده، پایش شبکه فروش و توجه به جشنواره‌ و طرح‌های فروش به ویژه طرح همای رازی و جشنواره فروش بیمه‌های آتش سوزی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت بیمه رازی در سطح شعب است.

مدیرعامل بیمه رازی در انتها از معرفی طرح جدید بیمه‌ای در حوزه بیمه‌های عمر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و جهان که تورم نقش تعیین کننده‌ای در سرمایه گذاری و آینده نگری افراد دارد، طرح‌های سرمایه گذاری جذابی در بیمه‌نامه‌های عمر و پس انداز طراحی شده تا افراد از تورم عقب نمانند و بتوانند برای آینده خود و فرزندان، برنامه ریزی دقیق‌تر و روشن‌تری داشته باشند.

بر اساس این گزارش در این بازدید، مواردی در زمینه رفع مشکلات نمایندگان، همکاران و شعب مطرح و راهکارهای مناسب از سوی مدیرعامل این شرکت ارائه شد.

https://tejaratava.ir/?p=141463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.