• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0

هزار زائر از شعب بانک صادرات ایران راهی کربلا شدند

  • کد خبر : 141358
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
هزار زائر از شعب بانک صادرات ایران راهی کربلا شدند
​مدیرعامل بانک صادرات ایران استقبال زائران از اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران در فروش غیرحضوری ارز اربعین را گام مهمی در توسعه خدمات نوین بانکداری غیرحضوری عنوان کرد و از افزایش تعداد دریافت‌کنندگان ارز اربعین از این بانک به بیش از 50 هزار نفر خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی افزود: در ۲۰ روز ابتدای فروش ارز به زائران عتبات در ایام اربعین، تعداد متقاضیان دریافت‌کننده از درگاه‌های غیر حضوری به ویژه «سپینو» و همچنین شعب منتخب بانک صادرات ایران به بیش از ۵۰ هزار و ۶۰۰ نفر رسید.

او اظهار کرد:  طی این مدت بیش از ۴۲ هزار و ۷۷۸ زائر به صورت غیر حضوری ارز خود را با ثبت‌نام از طریق سامانه‌های بانک صادرات ایران دریافت کرده‌اند که از این میان، ۳۷ هزار و ۱۹۵ هزار زائر با استفاده از  اپلیکیشن سپینو (نئوبانک‌صادرات ایران) موفق به دریافت دینار عراق از بانک صادرات ایران شده‌اند. بیش از ۷۸۰۰ نفر نیز با مراجعه حضوری به شعب بانک از این خدمت استفاده کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل بانک صادرات ایران، در ۲۰ روز ابتدای فروش گسترده ارز اربعین توسط بانک صادرات ایران بیش از ۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون دینار عراق به ارزش بیش از ۳ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال در اختیار زائران قرار گرفته است.

برای دریافت فهرست شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران اینجا را کلیک کنید.

https://tejaratava.ir/?p=141358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰