• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0

جشنواره “میلاد رفاه” بانک رفاه کارگران آغاز شد

  • کد خبر : 141345
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
جشنواره “میلاد رفاه” بانک رفاه کارگران آغاز شد
به مناسبت فرارسیدن 27 مردادماه شصت‌وچهارمین سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران، جشنواره "میلاد رفاه" از سوی این بانک برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این جشنواره در دو بخش “واریز جایزه نقدی” و “اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه” در بازه زمانی ۲۷ مرداد ماه (سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران) لغایت ۱۰ شهریور ماه برگزار می‌شود. 

بر اساس این گزارش، افرادی که در روز شنبه ۲۷ مرداد ماه از طریق سامانه “فرارفاه” بانک رفاه کارگران نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و مشتریانی که در این روز در قالب این سامانه به معرفی مشتریان جدید بپردازند، از جوایز ویژه نقدی این جشنواره بهره‌مند می‌شوند.  

همچنین به مشتریانی که در مدت برگزاری این جشنواره (۲۷ مرداد لغایت ۱۰ شهریورماه) حساب پس‌انداز طرح “افق” افتتاح کنند به قید قرعه تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اعطاء می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بیشتر از این جشنواره و بهره‌مندی از جوایز ویژه و تسهیلات قرض‌الحسنه آن به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

https://tejaratava.ir/?p=141345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰