• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0
با اجرای طرح خدمات و امداد اربعین حسینی:

مرکز خدمات سریع امدادخودرو سایپا با استقبال مشتریان روبرو شد

  • کد خبر : 141336
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
مرکز خدمات سریع امدادخودرو سایپا با استقبال مشتریان روبرو شد
مرکز خدمات سریع شرکت امدادخودرو سایپا همزمان با آغاز طرح ارائه خدمات و امداد به زائرین اربعین حسینی با استقبال مشتریان گروه خودروسازی سایپا روبرو شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز؛ امدادخودرو سایپا درطرح ارائه خدمات و امداد به زائرین اربعین حضرت امام حسین(ع) که از ۲۴ مرداد آغاز شده است و تا ۵ شهریور ادامه دارد در محورهای منتهی به مرز کشور عراق به هموطنان عزیز خدمات امدادی ارائه می‌دهد. 

مرکز ارائه خدمات سریع شرکت امدادخودرو سایپا با آغاز طرح خدمات و امداد اربعین حسینی، در آمادگی کامل به‌سر می‌برد و مشتریان گروه خودروسازی سایپا، خصوصاً زائرین محترم تهران بزرگ می‌توانند جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای، بازدید فنی پیش از حرکت به سمت مرزهای منتهی به کشور عراق و کربلای معلی و همچنین انجام تعمیرات سبک، به این مرکز در تهران، واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص (بزرگراه لشگری) مراجعه نمایند.  

شرکت امدادخودرو سایپا به دارندگان خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا توصیه کرد؛ پیش از حرکت به سمت مرزهای کشور حتماً نسبت بازدید فنی خودرو خود اقدام نمایند تا احتمال در راه‌ماندگی خودرو به‌علت نقص فنی، به حداقل ممکن برسد.  

دارندگان خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا در صورت نیاز به خدمات تعمیرگاهی می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۴۴۴۴ یا مراجعه به سایت شرکت امدادخودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود جهت ارائه خدمات در منزل و محل کار یا مراجعه حضوری به مرکز خدمات سریع  شرکت امدادخودرو سایپا، اقدام نمایند. 

 همچنین دارندگان خودروهای سواری، خصوصاً زائرین اربعین حسینی در صورت نیاز به خدمات امدادی، می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند.

https://tejaratava.ir/?p=141336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰