• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت سیزدهمین سالگرد تاسیس بانک

  • کد خبر : 141252
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت سیزدهمین سالگرد تاسیس بانک
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در پیامی سیزدهمین سالگرد تاسیس بانک را تبریک گفت.

۲۶مردادماه سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت، گرامیداشت خلق سازمانیست که فصل جدیدی در نظام بانکی را رقم زده است.

بانکی جوان که فقط “قرض الحسنه” را سرلوحه فعالیت خود قرار داد تا در سنوات مختلف با تکیه بر تلاش و پشتکار کارکنانش و برای ارائه خدماتی بهتر به اقشار مختلف جامعه تبدیل به اولین بانک بدون شعبه کشور شود.

سال گذشته برای بانک قرض الحسنه رسالت اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد و اولین موضوع پس از ادامه فعالیت بانکداری بدون شعبه، تصویب موضوع نظام پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد در شورای فقهی بانک مرکزی بود.

بعد از تصویب این موضوع در هیات عامل بانک مرکزی به بانک قرض الحسنه رسالت ابلاغ شد و این نقطه عطفی برای فعالیت ما در بانک بود و باید گفت این مهم گامی بزرگ نه تنها در نظام بانکی کشور که در جهان اسلام به شمار می رود.

در ادامه بانکداری بدون شعبه، استفاده از سفته الکترونیک هم کاملا عملیاتی شد به طوریکه از پنج میلیون سفته الکترونیک صادر شده در کل کشور حدود ۸۰ درصد آن در بانک قرض الحسنه رسالت مصرف شده است.
🔹از دیگر فعالیت های بانکداری بدون شعبه، عملیاتی شدن چک الکترونیک است و در حال حاضر تمام وام های پرداختی در بانک قرض الحسنه رسالت صددرصد الکترونیک است.

در سال گذشته بیش از دو میلیون وام قرض الحسنه(۹۵درصد به صورت وام قرض الحسنه بدون کارمزد) با مبلغی بالغ بر ۱۴۰هزار میلیارد تومان پرداخت شد و این تنها نمونه ای گویا از مسیر روشنی است که قرض الحسنه پیش رویمان قرار داده و ما خود را مکلف به خدمت هرچه شایسته تر در این سنگر می دانیم.

اینجانب ضمن تبریک سیزدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت، امیدورم با روحیه جهادی و عزم و اراده ای که در تک تک همکاران و همراهانم سراغ دارم بیش از پیش در جهت اعتلای اهداف بزرگ خانواده رسالت کوشا باشیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات این بانک بیافزاییم.

https://tejaratava.ir/?p=141252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰