• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
1

بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ تاپیکو از پتروشیمی غدیر

  • کد خبر : 141239
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ تاپیکو از پتروشیمی غدیر
مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در سفری به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از پتروشیمی غدیر بازدید نمودند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی غدیر، روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در سفر به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و بازدید از این مجتمع طی جلسه گزارش عملکرد سه ماه اول سال با تولید ۵۴۴۹۶ هزار تن PVC ،که این رقم نسبت به تولید مشابه سال گذشته به ۱/۲ ظرفیت سالانه رسیده است.

افقهی پس از بازدید از مجتمع و پروژه‌ CCTV، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی، جایگاه شرکت پتروشیمی غدیر در هلدینگ تاپیکو را بسیار پر اهمیت شمرد و تصریح کرد: «حضور در شرکت پتروشیمی غدیر از چندین جهت برای ما حائز اهمیت است و وظیفه خود می‌دانیم نگاه ویژه‌ای به این شرکت داشته باشیم.

گفتنی ست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری نفت،گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) بعد از ظهر روز چهارشنبه از موکب پتروشیمی اروند برای خدمت زوار اربعین در ۷ کیلومتری جاده بندرامام به آبادان برپا شده است،بازدید نمود.

لازم بذکر است شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۸۹ با ظرفیت حدود ۵۰% اسمی شروع به فعالیت کرده و درکنار پتروشیمی بندرامام، اروند و آبادان تامین کننده PVC داخل کشور بوده است , ظرفیت تولید سالانه این شرکت به میزان ۱۲۰ هزار تن محصول PVC با گریدهای مختلف می باشد که به لحاظ کیفی از درجه بالایی برخوردار است و اکنون این محصول را بیش از ظرفیت اسمی خود تولید می کند . سهم ظرفیت اسمی تولید حدود ۱۶% کل تولیدات داخل و سهم عملیاتی پتروشیمی غدیر در بازار ۲۰% بوده است و در کنار آن با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن VCM وینیل کلراید مونومر اکنون در حال فعالیت می باشد.

شرکت پتروشیمی غدیر در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال فعالیت می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=141239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰