• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
0
با حضور سیزده کشور جهان

سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران برگزار می شود

  • کد خبر : 141187
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران برگزار می شود
سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی شامل ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و سیزده کشور جهان 29 مرداد تا 1 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه؛ در این نمایشگاه بیش از ۲۹۰ شرکت داخلی و خارجی گردهم می آیند و ضمن ارائه توانمندی های خود؛ زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات نوین این صنعت می پردازند.
در سی امین نمایشگاه صنعت نساجی حدود ۱۷۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور آلمان، ایتالیا، تایوان،ازبکستان،تاجیکستان،کره جنوبی، ترکیه، پاکستان، اتریش،سوئیس، هند، ژاپن و چین جدید ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می کنند.
حضور و استقبال کشورهای خارجی از سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران-IRANTEX – به حدی بود که برخی کشورها بصورت پاوین در نمایشگاه حضور دارند که پایون چین با یکصد شرکت، پاویون هند با ۱۸ شرکت و پاوین ترکیه با ۱۲ شرکت در نمایشگاه حضور دارند.
در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات ، چرخ خیاطی،ماشینهای گلدوزی ودوخت و برش،انواع منسوجات خانگی، لوازم و قطعات وابسته ،پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.
برگزاری ۱۲ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است که در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع برپا شده است.
معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها ،توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری ها به کشور، ایجاد ارتباط‌ های تجاری جدید وتقویت روابط قبلی،فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در نمایشگاه امسال؛ده ها شرکت دانش بیان و استارتآپی و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی حضور پررنگی دارند و نوین ترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی از دوشنبه ۲۹ مرداد تا یکم شهریورماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

https://tejaratava.ir/?p=141187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰