• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

برگزاری جلسه افتتاحیه جایزه ملی تعالی سازمانی ۱۴۰۳ در سیمیدکو

  • کد خبر : 141177
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
برگزاری جلسه افتتاحیه جایزه ملی تعالی سازمانی ۱۴۰۳ در سیمیدکو
جلسه افتتاحیه جایزه ملی تعالی سازمانی سال 1403 با حضور قائم مقام مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در سالن فردوسی روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، دکتر مهران غضنفری قائم مقام مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در آغاز این جلسه با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تعالی و سرآمدی گفت:
پویایی و حرکت در مسیر سرآمدی و توجه ویژه به توسعه کیفیت در تمامی جنبه های کاری، امری اجتناب ناپذیر است و انجام ارزیابی و حضور در فرآیند کسب جایزه ملی تعالی سازمانی فرصتی ارزشمند برای تعالی و توسعه سازمان هاست.
در ادامه این جلسه، گزارش بازخورد ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی سال ۱۴۰۲ و نقاط قوت و زمینه های بهبود توسط مدیران ارشد شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین اعضای کمیته های تخصصی تعالی سازمانی با نظر مدیران واحدها مشخص و برنامه کارگاه های آموزشی نیز تدوین گردید.
گفتنی است شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی که با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد و رهبران سازمان های بزرگ کشور در محل ساختمان سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، پس از ارزیابی های صورت گرفته مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام های مدیریتی سازمان ها و نتایج موفقیت های آن ها توسط ارزیابان و بر اساس الگوی تعالی سازمانی موفق به اخذ تقدیرنامه دو ستاره تعالی سازمانی در سال ۱۴۰۲ شد.

https://tejaratava.ir/?p=141177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰