• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
1

معرفی راهکارهای جدید جاروبرقی همه‌کاره ال‌جی با سطح جدیدی از تطبیق‌پذیری، در IFA 2024

  • کد خبر : 141061
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
معرفی راهکارهای جدید جاروبرقی همه‌کاره ال‌جی با سطح جدیدی از تطبیق‌پذیری، در IFA 2024
شرکت ال‌جی از سازه ترکیبی قدرتمند، کارآمد و همه‌کارهCordZero و جدیدترین جاروبرقی روباتیک خود با قابلیت تمیز کردن همزمان محیط‌های مرطوب و غبارآلود رونمایی می‌کند


ال‌جی الکترونیکس (LG)، راهکار جدید خود در حوزه جاروبرقی به نام سازه همه‌کاره‌ی CordZero™ Combi را، به همراه جدیدترین جاروبرقی رباتیک همه‌کاره خود، در نمایشگاه IFA 2024 معرفی می‌کند. این محصول همه‌کاره، با ترکیب جاروبرقی CordZero A9X™ با جاروبرقی ربات CordZero R5™، فضای ذخیره‌سازی، انرژی و سبک را بازتعریف کرده و درعین‌حال تمیز کردن روزانه را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند. جدیدترین ربات جاروبرقی این شرکت دارای سیستم جامعی است که تمیز کردن سطوح، تخلیه گرد و غبار، پر کردن مجدد آب و شستشوی خودکار را انجام می‌دهد.
سهولت در تمیز کردن با محصول همه‌کاره Combi
راهکار ابتکاری همه‌کاره Tower Combi دارای قابلیت Dual Auto Empty است که به طور خودکار سطل زباله جاروبرقی را خالی می‌کند. هنگام اتصال، هردو دستگاه شارژ می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که همیشه آماده تمیز کردن هستند. این جایگاه مسطح و جمع‌وجور، به‌عنوان یک هسته مرکزی برای تمام نیازهای جاروبرقی عمل می‌کند، حداقل فضا را اشغال می‌کند و حتی دارای یک LED UVC برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها در داخل کیسه گردوغبار یکبار مصرف است.
CordZero A9X دارای موتور اینورتر هوشمند ال‌جی است که عملکرد تمیز کردن قدرتمند و قابل‌اطمینان را در هر زمان و موقعیتی تضمین می‌کند. چرخش سریع موتور، مکشی قدرتمند ایجاد می‌کند که خاک، گردوغبار و زباله را به راحتی جمع می‌کند. علاوه بر این، جاروبرقی از فناوری KOMPRESSOR™ استفاده می‌کند که خاک و زباله را فشرده می‌کند تا ظرفیت سطل را افزایش دهد و دفعات تخلیه زباله را کاهش دهد. جاروبرقی همچنین دارای Power Mop Pro™ برای تمیز کردن کارآمد در سطوح سخت است.
برای تجربه نظافتی کامل و کارآمد، جاروبرقی رباتیک CordZero R5 ال‌جی، مجهز به یک تمیزکننده است که به آن اجازه می‌دهد به طور همزمان جارو و نظافت کند. این امر توسط یک سیستم آبرسانی خودکار تسهیل می‌شود که پاک‌کننده را مرطوب نگه می‌دارد و نیاز به بازگشت‌های مکرر به منبع آب را از بین می‌برد. علاوه بر این، ربات جاروبرقی از یک حسگر ۳۶۰ LiDAR برای حرکت در میان موانع و مبلمان استفاده می‌کند و به طور بالقوه از حوادثی مانند سقوط از پله‌ها جلوگیری می‌نماید.
نسل تازه ربات‌های جاروبرقی، با قابلیت نظافت گسترده
ال‌جی همچنین، جاروبرقی رباتیک و همه‌کاره خود را به نمایشگاه IFA آورده است. این جاروبرقی پیشرفته از تمیز و خشک کردن خودکار برای کاهش کار تعمیر و نگهداری و یک سیستم تامین آب خودکار استفاده می‌کند که مخزن آب را بدون دخالت کاربر پر و خالی می کند. برای اطمینان از تمیز و تازه ماندن مخزن آب بدون هیچ مشکلی، جاروبرقی به طور خودکار پاک‌کننده مخزن را پخش می‌کند.
این جاروبرقی رباتیک پیشرفته، از حسگر LiDAR و دوربین جلو، برای ترسیم دقیق مسیرها استفاده می‌کند که با چندین حسگر سه‌بعدی هماهنگ کار می‌کند که حداکثر ۹۶ شی را تشخیص می‌دهد و ناوبری موانع را بدون دردسر می‌کند. جاروبرقی به‌طورموثر گردوغبار را با یک موتور پرقدرت پاک می‌کند که مکشی قوی تا ۱۰۰۰۰ پاسکال (Pa) را ارائه می‌دهد، درحالی‌که پاک‌کننده‌ی گردان آن، با چرخشی با سرعت ۱۸۰ دور در دقیقه (RPM)، تمیز کردن کامل را تضمین می‌کند. جاروبرقی هوشمند حتی فرش‌ها را تشخیص می‌دهد، قدرت مکش را بالا می‌برد و پاک‌کننده خود را بلند می‌کند تا به طور مؤثرتری روی این سطوح ناهموار تمیز شود.
ال‌جی برای کمک به مصرف‌کنندگان برای دستیابی به سطح بالاتری از بهداشت خانگی، جاروبرقی‌های روباتیک یکپارچه را توسعه داده است که با بوی نامطبوع مخزن آب مبارزه می‌کنند. جاروبرقی، محلول تمیزکننده و پاک‌کننده‌ی خودکار خود را، در حین نظافت پخش می‌کند و سطوح را با هوای گرم خشک می‌نماید تا تشکیل ترکیبات بدبو مانند متیل مرکاپتان و دی‌متیل‌دی‌سولفید را تقریباً ۳۰ درصد کاهش دهد و همچنین خطرات امنیتی را در تمام مراحل توسعه محصول بررسی می‌کند.
لیو جائه چئول، مدیر شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی، در این‌باره گفت: «ال‌جی فرآیند تمیز کردن و نگهداری را در یک واحد ادغام کرده است تا تجربه کاربری راحت و بدون دردسری را که مصرف‌کنندگان می‌خواهند ارائه دهد. ما کاملا متعهد به معرفی یک جریان ثابت از لوازم خانگی نوآورانه هستیم که فراتر از انتظارات است، آن‌هم با تمرکز قوی بر بازتعریف مداوم تجربه کاربری یکپارچه.»
جدیدترین راهکارهای نظافت ال‌جی، از جمله سازه همه‌کاره A9X Combi و جاروبرقی رباتیک، در میان دیگر راهکارهای لوازم خانگی، در غرفه شرکت ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024 (سالن ۱۸، برلین، آلمان) از ۶ تا ۱۰ سپتامبر به نمایش گذاشته خواهد شد.

#

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس
شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.
روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری
شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰
ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

https://tejaratava.ir/?p=141061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰