• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
0

هدفگذاری ۳ همتی تأمین مالی در بستر «آی بی کراد»

  • کد خبر : 141024
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
مدیر سرمایه‌گذاری جایگزین تأمین سرمایه تمدن، ضمن اشاره به تأمین مالی ۱۲۰ طرح به ارزش بیش از 2.5 همت، از هدفگذاری ۳ همتی برای تأمین مالی جمعی شرکت‌ها خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات ورسانه تامین سرمایه تمدن ، مرتضی باقری مدیر سرمایه گذاری جایگزین تامین سرمایه تمدن در گفت و گو با «صدای بورس» گفت: آی بی کراد سکوی تامین مالی تامین سرمایه تمدن است که فعالیت خود را از سال ١۴٠٠ رسماً آغاز و در سال ١۴٠١ عمده فعالیت های این سکو شکل گرفت و توانستیم در این سال برای ٢٠ شرکت به مبلغ ٣٠٠ میلیارد تومان نیز تامین مالی انجام دهیم.

وی افزود: این نکته گفتنی است که سکو روند رو به رشد خودش را در سال ١۴٠٢ با شدت بیشتری ادامه داد که در این سال ١،۶ همت برای ۵٠ الی ۶٠ شرکت تامین مالی انجام دادیم و توانستیم برای سال ١۴٠٣ به لطف مدیریت تامین سرمایه این روند رو به رشد را ادامه دهیم که ثمره آن تامین مالی بالغ بر ۶۵٠ میلیارد تومان بوده است. همچنین تا به حال ١٢٠ طرح تامین مالی که طرح ٧۵ شرکت یونیک هستند.

مدیر سرمایه گذاری جایگزین تامین سرمایه تمدن در رابطه با نقش آفرینی تامین سرمایه در اقتصاد کشور گفت: ما در تامین سرمایه تمدن توانسته ایم برای بخش واقعی اقتصاد نقش آفرینی و برای خیلی از شرکت ها در زمان بحران و انقباض مالی تامین مالی کنیم که خوشبختانه نقشی در این اکوسیستم و اقتصاد کشور داشته ایم. همچنین امسال نیز انتظار داریم مانند سال های گذشته این روند ادامه داشته باشد که تارگت آن عدد ٣ همت است.

وی تصریح کرد: همچنین تلاش خواهیم کرد در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به بهای تمام شده پول برای متقاضی اقدام کنیم تا بتوانیم طیف وسیعی از شرکت ها در نقاط مختلف شرکت را به این پلتفرم سوق دهیم. طیف مشتریان این شرکت از استان های مختلفی همچون تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی و فارس هستند که تقریبا در تمامی استان های کشور تا حدودی تامین مالی را انجام و توانستیم در صنایع مختلف شیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و صنایع بازرگانی فولادی تامین مالی کنیم.

مدیر سرمایه گذاری جایگزین تامین سرمایه تمدن در رابطه با پلتفرم آی بی کراد گفت:‌ این پلتفرم از ساید سرمایه گذاران پلتفرم جذابی بوده که تقریبا ۶ هزار نفر اشخاص حقیقی به این پلتفرم مراجعه و توانسته اند سرمایه گذاری کنند. همچنین بالغ بر ٧٠ تا ٨٠ میلیارد تومان به این سرمایه گذاران سود پرداخت شده و این آپشن سرمایه گذاری برای طیفی از سرمایه گذارانی که دنبال منابع درآمدی ثابتی هستند جذاب خواهد بود.

https://tejaratava.ir/?p=141024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰