• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
0
اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران برگزار کرد

کارگاه آموزشی ” فن اداره جلسات ” در دو سطح مدیران ارشد ، روسا و سرپرستان ستادی و عملیاتی

  • کد خبر : 141006
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کارگاه آموزشی ” فن اداره جلسات ” در دو سطح مدیران ارشد ، روسا و سرپرستان ستادی و عملیاتی
از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران ، یک دوره کارگاه آموزشی تحت عنوان " فن اداره جلسات " در دو سطح مدیران ارشد و روسا و سرپرستان ستادی و عملیاتی شرکت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حسین جزایری رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت در توضیح بیشتر در این باره گفت: این کارگاه آموزشی با رویکرد حل مسئله و بهبود اثربخشی جلسات و بالا بردن مهارت مدیران ، روسا و سرپرستان برای راهبری و اداره جلسات برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی افزود: با توجه به اهمیت محتوا و جامعه هدف این اداره پس از بررسی های لازم از دکتر پیمان رنجبر دکترای روانشناسی صنعتی و دارای تخصص در ارائه راهکارهای مدیریتی و مشاوره در زمینه توسعه و بالندگی منابع انسانی دعوت به عمل آورد.

ایشان اظهار کرد: این کارگاه روز دوشنبه (۲۲مرداد ماه ۱۴۰۳) در محل اداره آموزش در سطح روسا و سرپرستان و روز سه شنبه ویژه مدیران ارشد در سالن کنفرانس ساختمان مدیریت برگزار شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت .

رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران، با بیان اینکه از جمله محورهای مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی می توان به راهبری جلسات و راه های متقاعد سازی دیگران ، هنر خوب گوش کردن و تمرکز بر هدف اشاره داشت، گفت: این کارگاه در ادامه با طرح پرسش و پاسخ به کار خود پایان داد.

https://tejaratava.ir/?p=141006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰