• امروز : چهارشنبه - ۲۴ مرداد - ۱۴۰۳
0

صندوق فناوری نوین عضوانجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی شد

  • کد خبر : 140969
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
صندوق فناوری نوین عضوانجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی شد
همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق فناوری‌های نوین با هدف ایجاد بسترهای مناسب جهت تسریع در امور متقاضیان و به منظور بهره‌مندی مشتریان حقوقی وام‌های قرض‌الحسنه کلید خورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، رییس هیئت امنای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کار آفرینی اجتماعی و مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در نشستی با سیدروح اله میرامینی مدیرعامل صندوق فناوری‌های نوین به ارائه خدمات غیرحضوری این بانک در بستر سامانه ها ونرم افزارهایی همچون پیشخوان مجازی رسالت و همراه بانک و اینترنت بانک رسالت اشاره کرد وگفت: به عنوان اولین بانک بدون شعبه کشور تمام خدمات غیرحضوری و به صورت دیجیتال انجام می شود. محمدحسین حسین زاده همچنین با اشاره به پرداخت غیرحضوری وام در این بانک به سامانه اعتبارسنجی مرات اشاره کرد وافزود: این سامانه با هدف تسهیل در تضامین بانکی به کار گرفته شده است.

وی به تفاهم نامه بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق فناوری‌های نوین اشاره کرد و یادآور شد: این همکاری به منظور تأمین ضمانت‌نامه اعتباری وام‌های قرض‌الحسنه اشخاص حقوقی آغاز شده وصندوق فناوری نوین با عضویت در انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی می تواند از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت و دیگر سازمان های همسو بهره مند شوند.

https://tejaratava.ir/?p=140969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰